دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 51953
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم:

بدون نقد سازنده پیشرفت شهر قم محقق نمی شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: بدون همیاری، کمک و نقدهای سازنده شهرداری نمی‌توانست در عرصه پیشرفت و توسعه شهر مقدس قم گام بردارد.
بدون نقد سازنده پیشرفت شهر قم محقق نمی شود
بدون نقد سازنده پیشرفت شهر قم محقق نمی شود
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند ظهر امروز در نشست صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بدون همیاری، کمک و نقدهای سازنده شهرداری نمی‌توانست در عرصه پیشرفت و توسعه شهر مقدس قم گام بردارد، اظهار کرد: امیدواریم این ارتباط به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه ،شهرداری قم را در عرصه‌های مختلف همیاری کرده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم در آینده به برکت این همیاری‌ها بتوانیم به نتایج گسترده‌تری برسیم.

عابدی خرسند از فعالیت مطلوب تیم رسانه‌ای شهرداری یاد کرد و گفت: شهرداری قم سعی کرده است تا به میزان توان خود از فعالیت اصحاب رسانه حمایت کند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی شکایتی از مجموعه ذاکر نیوز نداشته است، عنوان کرد: یکی از مدیران شکایتی از کارمند شهرداری داشته؛ چرا که این فرد اطلاعاتی غلط را انتشار داده است شهرداری شکایت رسمی از فردی نداشته و تا زمانی که بنده در این مجموعه حضور داشته باشم شاهد این مشکل نخواهیم بود و این مورد خاص نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1oqp.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما