شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 30523
مدیر پشتیبانی و خدمات زائران مسجد جمکران خبر داد

آماده‌باش ۵۰۰۰ خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران ویژه ایام نیمه شعبان‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پشتیبانی و خدمات زائران مسجد جمکران از آماده‌باش ۵ هزار خادم افتخاری ویژه ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
آماده‌باش ۵۰۰۰ خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران ویژه ایام نیمه شعبان‌
به گزارش قم نیوز، اسماعیل بخشعلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی واحد پشتیبانی و خدمات زائران مسجد مقدس جمکران ویژه نیمه شعبان اظهارداشت: یکی از برنامه‌های ما در نیمه شعبان مدیریت آشپزخانه و توزیع غذای تبرکی است که طبق نیت و سفارش زائران و نذورات آنها این اقدام انجام می‌شود.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه ۵ هزار خادم افتخاری در این مدت فعالیت دارند، تصریح کرد: ساعات کاری و شیفت‌های خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران مشخص شده و برنامه‌ریزی خدماتی به این زائران نیز صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استفاده از توان دیگر دستگاه‌ها گفت: با دیگر دستگاه‌ها نیز وارد مذاکره شده‌ایم که بتوانند خدمات رسانی به زائران داشته باشند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، هلال احمر، مخابرات اشاره کرد.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائران مسجد مقدس جمکران بیان کرد: این تعامل و همکاری‌ها سبب شد تا دانشگاه علوم پزشکی اقدام به راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی در جوار مسجد مقدس جمکران ویژه نیمه شعبان کند و شهرداری نیز در امر سرویس‌های عمومی و همچنین سرویس‌های بهداشتی و توزیع آب کمک رسان مسجد مقدس جمکران باشد.

بخشعلی با اشاره به حجم گسترده استفاده از تلفن همراه در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت: برای تقویت آنتن‌های تلفن‌های همراه با مخابرات وارد مذاکره شدیم و قرار شد تا مخابرات اقدام به تقویت آنتن‌های موبایل کرده و با نصب دستگاه‌های ویژه نسبت به این امر اهتمام داشته باشد.

وی افزود: همچنین با بانک‌های استان نیز مذاکراتی صورت گرفته تا نسبت به استقرار دستگاه‌های خودپرداز در جوار مسجد مقدس جمکران تلاش بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1pq1.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما