چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 24593

هر اقدامی که سبب تقویت تکفیری‌ها شود، حرام است

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله شبیری زنجانی گفت: بی شک هر کاری که سبب تقویت گروه‌های تکفیری شود قطعا حرام است و تمام کسانی که در راه مقابله با این گروه‌ها قدم برمی دارند نزد خداوند متعال مأجورند.
هر اقدامی که سبب تقویت تکفیری‌ها شود، حرام است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید موسی شبیری در پیامی با محکوم کردن اقدامات تروریستی گروهک داعش هر اقدامی را در راستای تقویت گروه‌های تکفیری شود حرام اعلام کرد.

در پیام آیت الله شبیری زنجانی آمده است: اخبار حملات وحشیانه و هولناکی که این روزها، بر ملّت شریف و عزیز عراق وارد آمده است، دل هر انسانی را به درد می آورد، این گونه اقدامات ضد انسانی که توسط تروریست ها و گروهک های تکفیری انجام می گیرد با هیچ ملاک و معیار اسلامی و دینی، بلکه با هیچ معیار انسانی منطبق نیست.

در ادامه این پیام تصریح شده است: شکل گیری این گروهها حاصل افراط جاهلان متعصّبی است که وحشیانه ترین جنایت ها و خشونت ها را تحت بیرق و شعار توحیدی مسلمانان (لا اله الا الله) به نمایش می گذارند و از این طریق چهره رحمانی اسلام را خشن جلوه داده و مانع از گسترش روزافزون این آیین توحیدی می گردند.

در این پیام خاطرنشان شده است: امروز بر ملت عراق و سایر مسلمانان اعم از شیعه و سنی لازم و فرض است تا با هوشیاری تمام، با همبستگی و اخوت اسلامی و وحدت کلمه همراه با پیروی از ارشادات مرجعیّت منیع با اتخاذ روشی مناسب در مقابل این گروهها به مقابله برخیزند و از اختلاف و تفرقه به هر شکلی پرهیز کنند.

در پیام آیت الله شبیری زنجانی تاکید شده است: بی شک هر کاری که سبب تقویت گروههای تکفیری شود قطعا حرام است و تمام کسانی که در راه مقابله با این گروهها قدم برمی دارند نزد خداوند متعال مأجورند و نصرت الهی نیز برای ثابت قدمان در دین محقق است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1pqi.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما