جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 51133
منبع : خبرگزاری تسنیم

تیم ملی نونهالان تکواندو در قم اردو زد

قم نيوز : قم نیوز: تیم ملی نونهالان تکواندو کشور اردوی آماده‌سازی خود را جهت اعزام به مسابقات جهانی در قم برپا کرد.
تیم ملی نونهالان تکواندو در قم اردو زد
به گزارش قم نیوز، هوگوپوشان نونهال تیم ملی تکواندو کشورمان که این روزها خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌سازند اردوی یک‌هفته‌ای خود را در قم برگزار کردند.

این تیم از روز یکشنبه وارد شهر مقدس قم شده با براساس برنامه‌ریزی طی انجام‌شده از سوی کادر فنی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر در محل خانه تکواندو استان قم به انجام رسیده و تا عصر جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

در کنار برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی، نونهالان قمی نیز در کنار این تیم اردوهای مشترک و دیدارهای تدارکاتی برگزار کردند تا هر دو طرف به آمادگی بیشتری دست یابند.

تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در مسابقات آسیایی گذشته که به مقام قهرمانی قاره کهن دست یافتند، در اندیشه کسب مقام قهرمانی مسابقات جهانی هستند تا درخشش خود را مجدداً تکرار نمایند.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی نونهالان تکواندو کشور ترکیب فعلی اردو نهایی خواهد بود و در اوزان ده‌گانه مهدی حاجی‌موسایی از البرز، علیرضا حسین‌پور از مازندران، امیرمحمد امیرمحمدی از تهران، امیرارسلان خان‌زاده از البرز، شایان رستمی از زنجان، علی اسماعیل‌پور از تهران، صدیق رحیمی‌نیا از فارس، ‌ امیررضا قاسمی، علی‌اکبری و عرشیا باقری همگی از تهران به ترتیب برای با پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 به روی شیاب چانگ خواهند رفت.

هدایت تیم ملی بر عهده محمدرضا یاری خواهد بود و یوسف کرمی چهره نام‌آشنای تکواندو ایران به‌عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کند.

مسابقات جهانی از دوم شهریورماه به میزبانی کشور مصر به انجام خواهد رسید.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc1sqp.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما