يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 20083
در 2 بخش کاتا و کومیته

کاراته‌کاهای قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نيوز:‌کاراته‌کاهای مستعد و توانمند قمی در 4 رده سنی از چهارشنبه هفته جاری در آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
کاراته‌کاهای قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نيوز، با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور از روز چهارشنبه همین هفته انجام می‌پذیرد و کاراته‌کاهای مدعی از نقاط مختلف کشور در این پیکارها حضور می‌یابند.

در حالی که فدراسیون کاراته میزبانی این رقابت‌ها را به هیئت کاراته استان فارس سپرده است، کاراته‌کاهای قمی نیز به منظور شرکت در این دوره از پیکارهای قهرمانی کاراته کشور به میزبانی شیراز، روز سیزدهم اسفندماه این شهر می‌شوند.

این در شرایطی است که مسابقات کاراته قهرمانی کشور با حضور تمام نفرات برتر کشور و در بخش آقایان برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای مدعی برای حضور در این دوره از پیکارها باید ثبت‌نام کنند و در ۲ قسمت کاتا و کومیته به رقابت بپردازند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، این دوره از پیکارها در روزهای چهاردهم تا شانزدهم اسفندماه برگزار می‌شود و به سبب اینکه تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی مختلف کشورمان مسابقات مهمی در سال ۹۳ در پیش دارند، انتخابی تیم‌های ملی کاراته ایران نیز محسوب می‌شود.

شرایط حضور در مسابقات کاراته قهرمانی کشور نیز از سوی فدراسیون کاراته کشورمان اعلام شده و براین اساس نخستین شرط مهم همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای تمام کاراته‌کاهای شرکت کننده در این پیکارها خواهد بود.

البته کاراته‌کاهای شرکت کننده در این پیکارها باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و در پایان نفرات برتر به اردوی تیم‌های ملی کاراته دعوت خواهند شد.

مسابقات قهرمانی کشور کاراته آقایان طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه به میزبانی استان فارس و در سالن شهید ربانی شیراز برگزار شود و براین اساس زمان برگزاری مسابقات کومیته نوجوانان، رقابت‌های کاتای انفرادی تمام رده‌های سنی و کاتای تیمی گروه سنی ۱۴ تا ۱۷ و بزرگسالان روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه خواهد بود.

مسابقات کومیته رده‌های سنی جوانان و امید پنجشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود و روز جمعه ۱۶ اسفندماه کومیته‌کاهای رده سنی بزرگسال به روی تاتامی خواهند رفت ضمن اینکه وزن‌کشی و پذیرش تیم‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز قبل از برگزاری مسابقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1xqi.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما