پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 11083
توسط مرکز نور

درختواره پیامبر اعظم (ص) در فضای مجازی عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری از عرضه درختواره پیامبر اعظم(ص) در فضای مجازی توسط مرکز نور خبر داد.
درختواره پیامبر اعظم (ص) در فضای مجازی عرضه شد
به گزارش قم نیوز، اکبر پوست چیان گفت: درختواره پیامبر اعظم(ص) در فضای مجازی در سالروز وفات پیامبر اعظم(ص) عرضه شد.
وی ادامه داد: این درختواره حاوی بیش از هزار و ۷۰۰ مطلب است که شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده مقالات، گزیده پایان نامه های دانشجویی و حوزوی پیرامون شخصیت حضرت رسول(ص) است.

وی گفت: این دانشنامه دارای ۱۰۱ نمایه است که ۲۴ نمایه آن اصلی و ۷۷ نمایه فرعی است و مطالب ارزشمندی پیرامون ابعاد مختلف شخصیتی حضرت رسول(ص) به جامعه علمی کشور ارائه می دهد.

مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری بیان کرد: برخی از موضوعات شامل تاریخ پیامبر(ص)، سخنان پیامبر(ص)، نبوت و مسائل کلامی، پیامبر در قرآن، اهل بیت پیامبر(ص)، همسران پیامبر(ص)، پیامبر و امت ایشان، پیامبر و حکومت اسلامی، فضائل و مناقب پیامبر(ص) از جمله نمایه های این دانش نامه است.

وی گفت: سیره پیامبر(ص)، پیامبر(ص) از نگاه اندیشمندان، اماکن منصوب به پیامبر(ص) از دیگر نمایه های این دانشنامه مناسبتی است.

وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای مراجعه و استفاده از این درختواره به پایگاه اینترنتی hawzah.net به عنوان نخستین پایگاه اطلاع رسانی شیعی جهان اسلام مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc1xqs.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما