پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 52448
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اعلام کرد :

تدوین اساسنامه پیشنهادی شرایط خانه‌های کودک در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: ‌ طرح و اساسنامه پیشنهادی خانه‌های کودک آماده شده و در آن مباحث ایمنی و همه ملزومات فعالیت خانه‌های بازی از جمله شرایط مربیان و محتوای فعالیت این مراکز جمع‌بندی شده و به فرمانداری تقدیم شده است.
تدوین اساسنامه پیشنهادی شرایط خانه‌های کودک در شهر قم
تدوین اساسنامه پیشنهادی شرایط خانه‌های کودک در شهر قم
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی با تاکید بر اینکه نقد عامل پیشرفت است، به فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله بهزیستی اگر نقدی دارند اعلام کنند که در کجای کار نظارت‌ها ضعیف بوده است و شهرداری کم‌کاری کرده است تا بررسی و اصلاح کنیم و همه نقدها را پذیرا هستیم.

وی با اشاره به وضعیت نظارت بر خانه‌های کودک و صدور مجوز آنها در شهر قم اظهار کرد: در حال حاضر مراحل اجرایی تنفیذ اختیار صدور مجوز به شهرداری در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه طرح نظارت بر خانه‌های کودک در شورای اسلامی شهر با حضور نماینده فرمانداری بررسی شد گفت: از آن‌جایی که فعالیت خانه‌های بازی در دستور وظایف شهرداری لحاظ نشده بود مصوب شد که صدور مجوز برای این مراکز از طریق ابلاغیه‌ای به شهرداری محول شود.

وی اذعان کرد: به همین منظور به شورای فرهنگی‌اجتماعی استان ارجاع داده شد و کلیات آن در کمیته‌ای تصویب شده است. آیین‌نامه آن نیز در کمیته مربوطه در فرمانداری در حال بررسی است.

رفیعی با تاکید بر اینکه طرح و اساسنامه پیشنهادی خانه‌های کودک آماده شده و در آن مباحث ایمنی و همه ملزومات فعالیت خانه‌های بازی از جمله شرایط مربیان و محتوای فعالیت این مراکز جمع‌بندی شده و به فرمانداری تقدیم شده است تصریح کرد: در صورت لزوم مورد اصلاح و بازنگری احتمالی قرار گیرد.

وی افزود: در این آیین‌نامه 40 تا 50 مورد پیش‌شرط برای کسب مجوز پیش‌بینی شده است که افرادی که متقاضی ایجاد خانه‌های بازی هستند می‌توانند با داشتن این شرط‌ها برای دریافت مجوز به شهرداری مراجعه کنند. تا چند روز آینده آیین‌‌نامه خانه‌های بازی مورد بررسی و تأیید نهایی قرار خواهد گرفت و مراحل صدور مجوز آغاز می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc40qp.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما