سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 46328
منبع : فاش نیوز

نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد

قم نيوز : قم نیوز: چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ساعت ١٥ امروز با حضور شخصیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای و فعالان جوان فضای مجازی افتتاح شد.
نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد
به گزارش قم نیوز، چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ساعت ١٥ امروز با حضور شخصیت های فرهنگی ، هنری و رسانه ای و فعالان جوان فضای مجازی افتتاح شد.

بر پایه این گزارش، مراسم افتتاحیه با تلاوت آیات نورانی قرأن کریم و سپس سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و پس از آن مسئولان نمایشگاه گزارشی درباره ویژگی ها و ابعاد این نمایشگاه ارائه دادند.

در ادامه حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.


دکتر انتظاری دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی و عضو فعلی این شورا، با بیان دیدگاه های خود درباره اهمیت فضای مجازی و مدیریت آن سخنرانی کرد.

همچنین حاج حسین یکتا از سرداران جانباز دفاع مقدس و فعال جنگ نرم در قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا سخنانی را ایراد کرد و بعد از آن نیز حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت علیهم السلام به مناسبت آغاز ایام فاطمیه به مداحی و مرثیه خوانی برای حضرت زهرا مشغول شد.


درخاتمه مراسم اختتامیه نیز بیرق متبرک حرم رضوی توسط خادمان مرقد آن امام رئوف در مراسم گشوده شد و حاضران و فضای نمایشگاه را متبرک ساخت و با گشوده شدن آن، چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال رسما" افتتاح شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc41q0.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما