پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 38318
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قم
فرمانده سپاه استان قم:

دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) امتداد حماسه ۸ سال دفاع مقدس است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: امروز حضور در خط مقاومت و دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع)، امتداد حماسه هشت سال دفاع مقدس است.
دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) امتداد حماسه ۸ سال دفاع مقدس است
به گزارش قم نیوز، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی که در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان قم در حسینیه ثارالله ستاد سپاه ایراد کرد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای خود با اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، معلمان و دانش آموزان عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی کشور، تهدید‌ها را تبیین فرمودند و از معلمان و اساتید به عنوان فرماندهان قرارگاه جنگ نرم نام برده و دانشجویان و دانش آموزان را افسران جنگ نرم نامیدند.

وی افزود: رهبری فرمودند هر مسئولیت شما تنگه احدی است که باید از آن پاسداری کنید و واقعا از منظر ایشان، یک یک شما رزمندگان گمارده شده در تنگه احدی هستید که با غفلت معدودی افراد پیروزی ۹۵ درصدی به شکست سنگین و وقایع تلخی همچون شهادت حمزه سیدالشهدا و جراحت شدید پیامبر و امیرالمومنین(ع) منجر خواهد شد.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: امروز حماسه مقاومت مردم مسلمان و مظلوم یمن، غزه، فلسطین، سوریه و عراق و.. ادامه دفاع مقدس هشت ساله ما است.

وی یادآور شد: در آن روز‌ها معلمان و دانش آموزان مدرسه‌ها را ترک کرده و در جبهه‌ها حضور یافتند و می‌بینینم امتداد آن خط مقدم که در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت و رهبری امام عزیز به پیروزی رسید، امروز با رهبری مدبرانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی تا حماسه شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم ادامه دارد.

احمدی افزود: دشمنی که در ابتدای جنگ با نزدیک‌ترین نقطه شهری ما دو کیلومتر فاصله داشت، الان دو هزار کیلومتر از مرزهای جغرافیایی ما فاصله دارد و اگر غفلت کنیم بعید نخواهد بود که مالک اشتر سید علی در خیابان‌های تهران با معارضان بجنگد.

وی در خصوص اهمیت بسیج در کلام مقام عظمای ولایت، گفت: حضرت آقا در سفر سال ۸۹ خود به قم فرمودند: بسیج پرچمدار بصیرت بود به طوری که کشور را از خطر سقوط رهانید.

فرمانده سپاه استان قم بیان داشت: امروز در مسجد، دانشگاه، مدرسه و.. به قرارگاه نیاز داریم چون به ایمان و بصیرت و اخلاق ما حمله کردند و میکروب پراکنده‌اند.

وی تأکید کرد: اگر قرار است کاری صورت بگیرد بهترین بستر در حلقه‌های صالحین، اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و... است که باید دست جوانان را بگیریم و از گردنه‌های صعب العبور، عبور دهیم زیرا امروز جنگ نرم، عظیم‌تر از جنگ هشت ساله است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc41q1.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما