يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46878
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

توزیع بسته‌های فرهنگی با محتوای غنی در بین‌ زائرین نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم توزیع بسته‌های فرهنگی با محتوای غنی در بین‌ زائرین نوروزی را مورد تاکید قرار داد.
توزیع بسته‌های فرهنگی با محتوای غنی در بین‌ زائرین نوروزی
به گزارش قم نیوز، مصطفی ملایی امروز با اشاره به خدمات فرهنگی و اقدامات شهرداری در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به گزارشاتی که پیش از آغاز ایام نوروز به کمیسیون فرهنگی و صحن شورا داده شده است، شهرداری برنامه‌های غنی و مناسبی را برای نوروز پیش‌بینی کرده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای سال 96 نیز با تقویت اعتبارات حوزه فرهنگ رویکرد ویژه خود در این بخش را نشان داد خاطرنشان کرد: در اقدامات و برنامه‌های فرهنگی بوستان‌ها نیز این مورد رعایت خواهد شد و سعی بر این است که اوقات مسافرین و همشهریان در نوروز به درستی پر شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم خدمات فرهنگی و توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائرین را قابل توجه دانست و تصریح کرد: موارد خوبی در بسته‌های نوروزی ویژه زائران گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موارد قابل توجه آماده شده در بسته‌های نوروزی تبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) است که با استقبال بسیار خوب زائرین نیز مواجه شده است.

ملایی با بیان اینکه محتوای خوبی در برنامه‌های فرهنگی به زائرین ارائه می‌شود افزود: مورد قابل توجه دیگر یکپارچه شدن سیستم ستادهای اطلاع رسانی و خدمات رسانی با کارت شناسایی بوده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc44q0.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما