شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 26898
لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ششم/

صبای قم در خانه مغلوب پرسپولیس شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال و در دیداری خانگی مغلوب پرسپولیس شد و دومین شکست متوالی خود را در این فصل تجربه کرد.
صبای قم در خانه مغلوب پرسپولیس شد
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران امروز از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، حسین ماهینی، میثم حسینی، محمد نوری، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری (66- رضا حقیقی)، محمد عباس‌زاده (74- افشین اسماعیل‌زاده)، مهدی طارمی و امید عالیشاه (90- علی فاطمی) با مربیگری علی دایی به میدان آمد.

در ترکیب صبای قم مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری (69- آمبونو آچیله)، جلال علیمحمدی، محسن بیات، احمد حسن‌زاده (74- قاسم گرامی) و امید قربانی (63- محمد امین آرام طبع) و هدایت صمد مرفاوی حضور داشتند.

در دقیقه ششم مسابقه حرکت مهدی طارمی در پشت محوطه جریمه صبا و پاس وی به سمت راست، سبب شد امید عالیشاه در مقابل دروازه صبا صاحب موقعیت شود و با شوتی سنگین و مهارنشدنی توپ را به طاق دروازه صبا بکوبد.

در دقیقه 59 مسابقه شوت سنگین و دقیقه مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه صبای قم به زیبایی وارد دروازه صبا شد تا اختلاف به دو گل برسد.

محمد نوری و امید عالیشاه از پرسپولیس و آمبونو آچیله از صبای قم اخطاری‌های این مسابقه بودند ضمن اینکه از این مسابقه حدود یازده هزار نفر دیدن کردند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcc44qi.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما