سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 14828
از سوی انجمن انبوه سازان ساختمان:

انتخاب شهردار قم بعنوان مدیر نمونه

قم نيوز : قم نیوز: محمد دلبری شهردار قم بعنوان مدیر برتر در صنعت انبوه سازی مسکن و ساختمان انتخاب شد.
شهردار قم
شهردار قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در گردهمائی انبوه سازان قم که در محل این انجمن برگزار شد اظهار داشت: سال 91 اولین سالی بود که بودجه را به طور کامل خودمان بستیم و توفیق داشتیم برای نخستین بار بودجه عمرانی شهر مقدس قم را 100 درصد محقق کنیم که این کار، حرکت بزرگی بود که توسط همکاران ما در مناطق هشت گانه شهرداری صورت گرفت. 

وی ادامه داد: در سال گذشته پروژه های عمرانی قم علیرغم مشکلات متعدد از قبیل نبود نیروی انسانی کارگری و نواسانات قیمتها که موجب شده بود پیمانکاران در مناقصه ها حضور پیدا نکنند،در روند اجرای آن وقفه ایجاد نگردید و با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های شهری در شهرهای دیگر به دلیل این مشکلات متوقف شده بود هیچ پروژه ای در قم تعطیل نشد. 

شهردار کلانشهر قم با تاکید بر اینکه در مدیریت شهری قم نگاه یکساله به پروژه ها نداشته ایم ابراز داشت: بر این اساس با توجه به رشد و پیشرفت شهر حتی تا یک صد سال آینده پروژه ها را بازبینی و گسترش دادیم و این توسعه پروژه ها هزینه های اضافه از جمله تملک را برای ما داشته است، ولی بدون در نظر گرفتن مدت مدیریت شهری این پروژه ها را برای کارایی تا 100 سال آینده طرح ریزی و عملیاتی کرده ایم.

دلبری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهرداری قم نگاه همه جانبه به مدیریت شهری دارد اظهار داشت: بی هیچ عنوان نمی توان گفت شهرداری صرفاً در بحث زیباسازی شهر وارد شده و یا صرفاً به مسائلی همچون شهرسازی و یا ترافیک پرداخته است، رویکر ما ورود در همه عرصه های مدیریت شهری از جمله زوایای فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و عمرانی است.

وی بحث سرمایه گذاری را یکی از مهمترین برنامه های شهرداری کلانشهر قم معرفی کرد و گفت: در این زمینه با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم ولی تا کنون کارهای خوبی صورت گرفته که به عنوان مثال می توان از انعقاد 17 قرارداد مشارکت در دوره فعلی مدیریت شهری قم نام برد که این مورد در 10 سال گذشته بیش از 2 قرار داد نبوده است. 

شهردار کلانشهر قم با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری قم در سرمایه گذاری نگاهی برد برد برای دو طرف است ادامه داد: در معاونت سرمایه گذاری شهرداری مدل های سرمایه گذاری مختلفی را تعریف کرده ایم، همچنین برای تسریع در کار سرمایه گذاران و انبوه سازان دفاتر سرمایه گذاری را برای عمران و آبادانی قم و جذب سرمایه گذار ایجاد خواهیم کرد.

دلبری افزود: همچنین باجه های مخصوص انبوه سازان در شهرداری ایجاد خواهد شد تا انبوه سازان با سرعت بیشتری بتوانند امور مربوط به اخذ پروانه را طی کنند.

در انتهای این مراسم گواهینامه مدیر ارشد در انبوه سازی مسکن توسط مهندس بیگدلی مدیرعامل انجمن انبوه سازان کشور به محمد دلبری شهردار کلانشهر قم اهدا شد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc44qs.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما