سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 31298
منبع : روابط عمومی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم
در بیانیه‌ای اعلام شد؛

دعوت بسیج نخبگان و اساتید حوزه علمیه قم به شرکت در راهپیمایی روز قدس‌

قم نيوز : قم نیوز: بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از مردم مسلمان ایران و همه ملت‌های آزاده جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
دعوت بسیج نخبگان و اساتید حوزه علمیه قم به شرکت در راهپیمایی روز قدس‌
به گزارش قم نیوز، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از مردم مسلمان ایران و همه ملت‌های آزاده جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم در آزادی قدس شریف است. روز قدس روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

مسلمانان و مردم آزاده سراسر جهان امسال در حالی میراث گران‌بهای امام راحل (ره) در ابتکار اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس را گرامی می‌دارند که رژیم اشغالگر قدس در سایه کمک و همراهی با جنایتکاران آل‌سعود در بمباران خانه و کاشانه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن از سکوت مرگبار سران مزدور و خود فروخته عرب نهایت استفاده را برده و با گسترش شهرک‌سازی و یهودی‌سازی قدس شریف روز‌به‌روز به نیات شوم و توسعه‌طلبانه خود جامه عمل می‌پوشاند.

استکبار جهانی در سال‌های اخیر در راستای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و به فراموشی سپردن اولویت جهان اسلام در دفاع از مردم فلسطین با افروختن آتش فتنه در کشورهای اسلامی و مسلط‌نمودن گروه‌های تکفیری از خدا بی‌خبر بر بخش عمده‌ای از کشورهای اسلامی به حسب ظاهرموفق شده است، مسئله آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت اصلی مسلمین جهان فاصله بگیرد.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن دعوت از ملت مسلمان ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به دشمنان خدعه‌گر اعلام می‌دارد، توطئه‌های آنان در به‌فراموشی سپردن فلسطین خیالی واهیست و حضور یکپارچه امت اسلامی در این راهپیمایی عظیم بار دیگر نشان خواهد داد، عمر باطل مانند کف روی آب بسیار کوتاه است و رهایی فلسطین اشغالی از چنگال صهیونیست‌های اشغالگر همچنان اولویت اول مسلمانان جهان است، دیری نخواهد پائید تا این جرثومه‌های فساد و تباهی سایه نکبت بار خود را از منطقه جمع کرده و برای همیشه به زباله دان تاریخ افکنده شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4iq1.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما