دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 44708
منبع : خبرگزاری فارس

انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در قم طی 48 ساعت گذشته/ 9 حریق در شهر قم خاموش شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی دو روز گذشته 32 عملیات‌ آتش‌نشانی در قم انجام شده که طی آن 9 حریق نیز خاموش شده است.
انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در قم طی 48 ساعت گذشته/ 9 حریق در شهر قم خاموش شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری  با اشاره به انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل عملیات نجات، اطفای حریق و ایمن‌سازی بوده که خدمات لازم به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 9 مورد حریق در شهر قم خاموش شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از این موارد به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و استانداردهای لازم بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: از جمله عملیات‌های اطفای حریق انجام شده در دو روز گذشته در شهر قم رفع حریق 6 مورد ضایعات، یک مورد منزل و یک مورد خودرو است.

وی با اشاره به انجام 13 مورد عملیات نجات تصریح کرد: در این عملیات‌ها نیز پنج مورد محبوسی در منزل، پنج مورد محبوسی در آسانسور و دو مورد محبوسی در داخل خودرو رفع شد.

جعفری با تأکید بر عملیات‌های انجام شده در بخش ایمن‌سازی در 2 روز گذشته در شهر قم خاطرنشان کرد: در این مدت 10 عملیات ایمن‌سازی در پی تماس همشهریان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انجام شده است.

وی اضافه کرد: چهار مورد بازگشایی درب خودرو، رفع دو مورد نشت گاز شهری و رفع دو مورد نشتی آب از جمله عملیات‌هایی بوده که در این بخش انجام شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc4mq0.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما