سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 45798
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

جامعه المصطفي‌العالميه آماده همكاري با شهرداري قم است

قم نيوز : قم نیوز: مديركل فرهنگي جامعه المصطفي‌العالميه گفت: براي برگزاري برنامه‌هاي مشترك بين اين نهاد و شهرداري قم در حوزه‌هاي مختلف شهرسازي، خدماتي و آتش نشاني اعلام آمادگي مي‌كنيم.
جامعه المصطفي‌العالميه آماده همكاري با شهرداري قم است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسين مرادي دولت آبادي در مراسم حضور ۳۰ طلبه جامعه المصطفي در ايستگاه چهار آتش نشاني قم براي ابراز همدردي با آتش نشانان، گفت: بايد بحث ايمني در كشورمان بيش از پيش در دستور كار قرار بگيرد و محيط‌هاي مختلف را ايمن سازي كنيم.

وي ادامه داد: آتش نشانان كه به مردم خدمت مي‌كنند، جلوه‌هايي از انسان‌هاي تربيت شده هستند، اگر بتوانيم در جامعه تربيت اسلامي را داشته باشيم، موفق خواهيم شد.

مرادي دولت آبادي افزود: براي برگزاري برنامه‌هاي مشترك بين اين نهاد و شهرداري قم در حوزه‌هاي مختلف شهرسازي، خدماتي و آتش نشاني اعلام آمادگي مي‌كنيم، اين همكاري‌ها مي‌تواند بستري براي فعاليت‌هاي تربيتي، فرهنگي و اجتماعي در كشورمان باشد.

وي با اشاره به ضرورت تبادل تجربيات با جهان در زمينه آتش نشاني، اظهار كرد: شهرداري قم مي‌تواند با برگزاري همايشي با همكاري جامعه المصطفي از تجربيات جهاني و ملت‌هاي مختلف در زمينه ايمني استفاده كند.

مرادي دولت آبادي ادامه داد: همچنين مي‌توانيم با استفاده از ظرفيت جامعه المصطفي تجربيات آتش نشاني قم را به كشورهاي ديگر منتقل كنيم.

وي با اشاره به ظرفيت هاي اين نهاد، گفت: تاكنون از جامعه المصطفي ۴۵ هزار طلبه از ۱۳۲ كشور فارغ التحصيل شده است، همچنين ۳۰ هزار طلبه از ۱۲۰ كشور اكنون در جامعه المصطفي در حال تحصيل هستند.

مرادي دولت آبادي در پايان خاطرنشان كرد: جامعه المصطفي هزار مركز تابع، پيوسته، همكار و تحت اشراف را در جهان دارد و طلاب اين نهاد ۲۲۰ تشكل فرهنگي و رسانه اي را تاسيس كردند.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc4mq0.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما