قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) روز عید فطر در ۱۵۰ مسجد استان قم پایگاه جمع آوری کمک به نیازمندان و زکات فطره را برپا می‌کند.
فعالیت ۱۵۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه کمیته امداد قم در عید فطر
به گزارش قم نیوز، عبداله جلالی با اشاره به آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای استفاده از زکات فطره و کمک به محرومان جامعه، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) روز عید فطر در ۱۵۰ مسجد استان که نماز عید برگزار می‌شود، پایگاه جمع آوری کمک به نیازمندان و زکات فطره دایر می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با اشاره به استقرار پایگاه‌های ویژه در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، افزود: کمیته امداد در روز عید سعید فطر پایگاه‌های ویژه ای را در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران برای دریافت زکات فطره مستقر می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت مشخص شدن زکات فطره عام و سادات، تصریح کرد: برای رفع مسائل شرعی، از سوی کمیته امداد پاکت‌هایی برای توزیع در نظر گرفته شده است که روی پاکت‌ها مسائل شرعی پرداخت زکات به طور کامل تبیین شده است.

جلالی با تاکید به شمارش سریع زکات فطره، عنوان کرد: بعد از جمع آوری زکات فطره نیز شمارش مبالغ از همان ساعت پایان جمع آوری زکات فطره آغاز می‌شود و از روز شنبه نیز مبالغ جمع آوری شده در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با اشاره به جمع آوری کفاره روزه، گفت: کمیته امداد صندوق‌هایی را به شکل جداگانه برای جمع آوری کفاره روزه در نظر دارد که این مبالغ جمع آوری شده فقط در زمینه اطعام نیازمندان مصرف می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcc4mqi.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما