پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 52718
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد گفت: باید به گونه‌ای فعالیت شود که این پیوست نظر رهبر معظم انقلاب و نگاه‌های مجموعه خادمان مردم را تامین کند.
تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد
تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد

به گزارش قم نیوز، حسن مالکی نژاد ظهر امروز در دومین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و اعضای دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌هایی که در آینده باید در دستور کار شهرداری قم  قرار گیرد اظهار کرد: در حوزه فرهنگی با توجه به موقعیت ویژه‌ای که شهر قم به عنوان پایگاه فرهنگی جهان تشیع دارد و دغدغه‌های رهبر انقلاب باید نگاه ویژه‌ای داشت.

وی با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های شهرداری باید با پیوست فرهنگی همراه باشد گفت: باید به گونه‌ای فعالیت شود که این پیوست نظر رهبر معظم انقلاب و نگاه‌های مجموعه خادمان مردم را تامین کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ایجاد فرهنگسراهای اختصاصی خانواده‌، کودک، قرآن، دفاع مقدس و... در قم را ضروری خواند و گفت: ایجاد این فضاهای شرایطی ایجاد می‌کند تا بتوانیم استعدادیابی کرده و ساماندهی جوانان را داشته باشیم.

وی با تاکید بر پیاده سازی عملی رویکردهای فرهنگی در شهر قم اذعان کرد: ایجاد فرهنگسراها موجب شده تا بتوانیم با این اقدام نگاه فرهنگی را عملا در جامعه پیاده کنیم و مردم نیز نتیجه فعالیت مدیران شهر را به عینه ببینند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqp.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما