سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 48948
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر جامعه الزهرا(س):

پذیرش طلاب غیرایرانی در جامعه الزهرا(س) آغاز شد

قم نيوز : قم نيوز: مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: پذیر طلاب خواهر غیر ایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.
مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: پذیر طلاب خواهر غیر ایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.
مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: پذیر طلاب خواهر غیر ایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام سید محمود مدنی اظهار داشت: پذیر طلاب خواهر غیر ایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آغاز شد و فرایند ثبت نام تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: رشته‌های ارائه شده در این دو مقطع تحصیلی فقه، تفسیر،‌ کلام اسلامی،‌ تعلیم و تربیت اسلامی و تاریخ می‌باشد.

مدیر جامعه الزهرا(س) عنوان کرد:‌ طلاب خواهر غیر ایرانی می‌توانند برای مشاهده شرایط ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا(س) به نشانی www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به تاریخچه تأسیس جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: گستردگی فعالیت این مرکز آموزشی بسیار زیاد است به طوری که از زمان آغاز تاکنون نزدیک به هفت هزار نفر از ۹۰ کشور دنیا دانش آموخته داشته است و فارغ التحصیل شده‌اند. 

حجت الاسلام مدنی ابراز داشت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۶۳۸ نفر در جامعه الزهرا(س) تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۹۷ نفر ایرانی و ۱۱۴۱ نفر غیر ایرانی و بیشترشان در بخش حضوری مشغول به تحصیل هستند.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4oq0.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما