يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 29598
منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم
فرماندار قم:

حضور مسافران نوروزی ظرفیت اقتصادی استان قم را ارتقاء می‌بخشد

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: حضور مسافران و زائران نوروزی ظرفیت اقتصادی استان را ارتقاء می‌بخشد و موجب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌شود.
حضور مسافران نوروزی ظرفیت اقتصادی استان قم را ارتقاء می‌بخشد
به گزارش قم نیوز، رضا سیار در جلسه هماهنگی کمیته‌های این ستاد با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی حضور مسافران موجب افزایش ظرفیت اقتصادی می‌شود اظهار داشت: بخش خصوصی می‌تواند با سرمایه گذاری در اماکن اقامتی و خدماتی ظرفیت خوبی را برای فعالیت اقتصادی ایجاد کند.

وی افزود: در بخش خدماتی و اقامتی اولویت با بخش خصوصی است تا با جذب مسافران خدمات شایسته‌ای را ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: توسعه استان قم با همراهی و همدلی بخش خصوصی و دولتی تحقق می‌یابد تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را برای مسافران در بخش‌های مختلف ارائه کنیم.

فرماندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان استان قم در طرح نوروزی فعال هستند گفت: امسال با تعامل ارگان‌های دولتی و نهادهای مختلف شاهد افزایش خدمات رفاهی و تفریحی در بین مسافران و زائران هستیم.

سیار افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان با سالن‌های ورزشی در زمینه اسکان خدمات مطلوبی به مسافران ارائه کرده‌اند و نیازهای اقامتی و رفاهی آنان را برطرف کردند.

وی ادامه داد: کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیلات زائران با تأمین ارزاق، مباحث فرهنگی، مسائل امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و رفاه عمومی و امور امدادی و درمان تاکنون خدمات مناسبی ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4pqi.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما