شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 27158
معاون استاندار قم:

بستر تولید کالای باکیفیت توسط تولیدکنندگان فراهم شود‌

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم با بیان اینکه گاهی کیفیت کالای داخلی کیفیت با گذشت زمان حفظ نمی‌شود گفت: بستر تولید کالای باکیفیت توسط تولیدکنندگان فراهم شود.
بستر تولید کالای باکیفیت توسط تولیدکنندگان فراهم شود‌
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در سالن شهید آوینی ارشاد برگزار شد با اشاره به شرط استفاده از کالای ایرانی اظهار کرد: موضوع کیفیت و سلامت شرط اصلی استفاده از کالای ایرانی است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم با اشاره به اهمیت اقتصاد در نظام جهانی افزود: موضوعی که دنیا هم آن را فهمیده است و درباره آن برای ما برنامه دارد بحث اقتصاد است به طوری که رهبر معظم انقلاب در ۳ سال اخیر بحث اقتصاد را محور کار‌ها قرار دادند و امسال هم توسط ایشان سال اقتصاد نامگذاری شد.

رضوی با اشاره به بحران اقتصادی بیان کرد: آن موضوعی که توانستیم در ۳ دهه اخیر ثابت کنیم این است که ما از بحران‌ها و تحریم‌های اقتصادی به خوبی عبور کرده‌ایم و سربلند بیرون آمدیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های کشورمان عنوان کرد: اگر زیر ساخت‌های کشور فراهم باشد ما می‌توانیم نشان دهیم که چیزی از کشورهای خارجی کمتر نداریم و در زمینه اقتصاد صاحب نظر هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم با اشاره به ارائه کالای با کیفیت تصریح کرد: ما باید بستری را فراهم کنیم که تولید کننده‌ها به سمت تولید کالای باکیفیت بروند و بدانند اگر جنس بی‌کیفیت تولید کنند مورد استقبال مشتری واقع نمی‌شود.

رضوی با اشاره به مشکل تولید در کشور اظهار کرد: در بحث تولید مشکل اصلی ما این است که کالایی که تولید می‌کنیم نتوانستیم کیفیت آن را در طول زمان نگه داریم و گاهی کیفیت کالای داخلی کیفیت با گذشت زمان حفظ نمی‌شود و پس از مدتی کالای بی‌کیفیت به مردم ارائه می‌دهیم.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در زمینه تولید کالا خاطر نشان کرد: در مجموع فرهنگ کیفیت دائمی باید در بخش تولید جا بیفتد و تولید کننده این موضوع را بداند که زمانی کالای او مورد استفاده مشتری قرار می‌گیرد که کیفیت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcc4sqi.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما