سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 14198
در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح» صورت می‌گیرد

سخنرانی آیت‌الله مصباح در جمع بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد انتخاباتی جلیلی در قم از برگزاری همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح امروز در قم خبر داد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در این همایش سخنرانی می‌کند.
سخنرانی آیت‌الله مصباح در جمع بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی
 به گزارش قم نیوز، محمدرضا زینلی‌بیک  با اشاره به برگزاری همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح اظهار کرد: این همایش از سوی جبهه پایداری و ستاد مردمی دکتر جلیلی در قم برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف این همایش تأکید برای حضور حداکثری در انتخابات و معرفی انتخاب اصلح است و اعضای شرکت‌کننده این همایش بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی هستند.
 
دبیر ستاد مرکزی انتخاباتی جلیلی در قم با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جامعه را قشر بانوان تشکیل می‌دهند گفت: این همایش برای تشویق به حضور حداکثری و تحقق بخشیدن به حماسه سیاسی و معرفی کاندیدای اصلح از سوی بانوان حامی دکتر جلیلی برگزار می‌شود.
 
وی عنوان داشت: آیت‌الله مصباح‌یزدی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و احتمال حضور برخی بانوان نماینده مجلس شورای اسلامی در این همایش وجود دارد.
 
همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح ساعت 18 در سالن همایش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc4sqs.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما