سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 13108
منبع : قم نیوز
مدير اداره رفاه و سلامت شهرداري قم:

شركت 1100 نفر در برنامه قم‌گردي از ابتداي نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدير اداره رفاه و سلامت شهرداري قم از شركت 1100 نفر از زائران و مسافران نوروزي در طرح قم‌گردي شهرداري خبر داد.
شركت 1100 نفر در برنامه قم‌گردي از ابتداي نوروز
به گزارش قم نیوز، سيد عبدالله ميرابراهيمي اظهار داشت: طرح ويژه گردشگري شهرداري قم با محوريت بازديد از اماكن تاريخي و مذهبي شهر از اول فروردين ماه آغاز شد.

وي با اشاره به استقبال گسترده زائران از تور ويژه گردشگري قم بيان كرد: روزانه ۱۰۰ نفر از زائران و مسافران كه از طريق ستادهاي اسكان يا پايگاه‌هاي راهنماي زائران ثبت نام كرده بودند، در اين طرح شركت كردند.

مدير اداره رفاه و سلامت شهرداري قم با اشاره به آمار ارائه شده از سامانه ۱۳۷ گفت: روزانه ۲۵ نفر از شهروندان با اين سامانه تماس گرفته و در مورد طرح قم‌گردي سئوال مي‌كنند.

وي با اشاره به برنامه امور اداري و منابع انساني شهرداري قم ابراز داشت: پرسنل شهرداري به همراه خانواده در روز طبيعت به روستاي وشنوه سفر كرده و از برنامه‌هاي فرهنگي و ورزشي در دل طبيعت بهره خواهند برد.

ميرابراهيمي همچنين با اشاره به برنامه‌ اين طرح براي ادارات و دستگاه‌ها بعد از تعطيلات نوروزي تصريح كرد: روزهاي ۱۵ و ۱۶ فروردين كه پايان طرح نوروزي شهرداري قم خواهند بود، دانشجويان دانشگاه‌هاي علمي و كاربردي استان براي بازديد از اماكن تاريخي و مذهبي اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc4sqs.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما