چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 51098
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي استان قم:

قم آينده درخشاني در فوتبال دارد / 11 نونهال قمي در استعداديابي تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌ فوتبال استان قم گفت: قم با برخورداري از بازيكنان آينده‌دار و مستعد آينده‌ درخشاني در فوتبال دارد.
قم آينده درخشاني در فوتبال دارد / 11 نونهال قمي در استعداديابي تيم ملي
قم آينده درخشاني در فوتبال دارد / 11 نونهال قمي در استعداديابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی امروز  اظهار کرد: با کارهای بسیار خوبی که در قالب سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه، پرورش نخبه‌ها و بازیکنان مستعد فوتبال قم در حال انجام است قطعا فوتبال استان قم آینده درخشانی در پیش‌ دارد.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی این رشته در سال جاری، ابراز کرد: طرح استعدادیابی از استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه مدتی است در قم آغاز شده و دومین جلسه این طرح ویژه فوتبالیست‌های رده سنی زیر 14 سال برگزار شد و نتایج خوبی داشت.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: در این مرحله از طرح فوتبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 حضور داشتند و شرکت کنندگان برای حضور در این مرحله به زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم دعوت شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله شاهد حضور تعداد 50 نفر از بازیکنان مستعد این رده سنی بودیم و نفرات شرکت کننده زیر نظر مسوول استعدادیابی استان قم به تمرین پرداختند، در حالی که این تعداد فوتبالیست از تیم‌های هما، افشید، سیاه‌جامگان، شاهین، عقاب، مقاومت تهران، سفید زاگرس، وحدت شریف و پارسا بودند.

عمویی عنوان کرد: جلسه پایانی تمرینات فوتبالیست‌های شرکت کننده در این طرح نیز امروز در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و سپس اسامی تعداد 11 بازیکن از انتخاب شده‌های این رده سنی به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود تا در طرح استعدادیابی نخبه‌های سراسر کشور حضور یابند.

وی با اشاره به نامه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال همزمان به هیأت‌ فوتبال استان‌های قم، تهران، البرز، سمنان و قزوین ارسال شده، اضافه کرد: در این نامه آمده که 11 تن از فوتبالیست‌های منتخب استان‌ها تا سی‌ام تیر به کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شوند تا روی آنها به عنوان پشتوانه‌های آینده فوتبال کشور برای تقویت تیم‌های ملی پایه اعزامی ایران به میادین برون‌مرزی سرمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xqp.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما