سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 16088
با کسب رتبه چهارمی

تیم بانوان قم از صعود به لیگ برتر تنیس بازماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بانوان بازرگانی امین نماینده قم در تنیس بانوان کشور در پایان جدال با حریفان خود موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر تنیس کشور نشد.
تیم بانوان قم از صعود به لیگ برتر تنیس بازماند
به گزارش قم‌نیوز، تیم تنیس بانوان قم با نام بازرگانی ناصر امین در راه صعود به لیگ برتر تنیس با حریفان خود مسابقه داد، اما نتوانست رتبه‌ای بهتر از چهارمی را کسب کرده و جواز راهیابی به لیگ برتر را به دست آورد.
 
بعد از مشخص شدن حریفان تیم تنیس بانوان بازرگانی ناصر امین استان قم در مسابقات قهرمانی دسته اول تنیس بانوان کشور، این پیکارها براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان با رقابت هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر به انجام رسید و سرانجام نمایندگان استان‌های مرکزی و البرز لیگ برتری شدند.
 
شهر میزبان این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی دسته اول بانوان کشور کرج بود و هیئت تنیس استان‌ البرز در حالی از این پیکارها میزبانی کرد که تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تنیس بانوان کشور بازی‌های خود را به شکل مجتمع و در مرحله مقدماتی به صورت دوره‌ای برگزار کردند.
 
در حالی که تیمی آماده به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم راهی این رقابت‌ها شده بود، طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون تنیس و براساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ تنیس کشور این رقابت‌ها در مرحله نخست به مدت پنج روز برگزار شد و تیم تنیس بانوان بازرگانی ناصر امین از استان قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود به رقابت پرداخت.
 
با توجه به قرعه‌کشی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، مدعیان راهیابی به پیکارهای تنیس قهرمانی دسته برتر باشگاه‌های بانوان کشور در دو گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و براساس این قرعه‌کشی، تیم قم در گروه دوم در کنار نمایندگان تهران، مازندران و قزوین قرار گرفت.
 
بانوان تنیس‌باز قمی در گروه دوم مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس بانوان کشور با تیم‌های آکادمی تنیس مینودر قزوین، زرین تهران و هیئت تنیس استان مازندران به رقابت پرداختند و جواز صعود به جمع چهار تیم برتر را به دست آوردند.
 
همچنین در گروه اول این مسابقات نیز تیم‌های هیئت تنیس استان‌های البرز، مرکزی، بوشهر و امیران شهرکرد حضور داشتند و رقابت مدعیان با قضاوت مریم سفیدباف به عنوان سرداور و مرجان آبشار، نازنین گرگانی، طلا حسینیان و آزیتا ملک احمدی به عنوان داور برگزار شد.
 
در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی تیم‌های هیئت مرکزی، بازرگانی ناصر امین قم، هیئت البرز و زرین تهران جواز صعود در نیمه نهایی را کسب کردند که سرانجام تیم‌های هیئت مرکزی و البرز با شکست حریفان خود به دیدار نهایی رفتند و بدین ترتیب لیگ برتری شدند، ضمن اینکه تیم‌های زرین تهران و نماینده قم در جایگاه‌های سوم و چهارم این مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcc4xqs.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما