يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 694
دلبری:

رفع عقب ماندگی‌های شهر قم نیازمند مساعدت مسئولان کشوری است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به برخی از عقب ماندگیهای قم عنوان کرد: رفع عقب ماندگیهای قم نیازمند مساعدت مسئولان کشوری و استانی است.
رفع عقب ماندگی‌های شهر قم نیازمند مساعدت مسئولان کشوری است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری ظهر یک شنبه در دیدار آیت الله نوری همدانی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برکتی مضاعف برای شهر قم است.

وی با اشاره به جایگاه قم به عنوان‌ام القری جهان اسلام گفت: خدمت به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) سعادتی بسیار بزرگ برای انسان است.

شهردار قم با بیان اینکه مدیریت شهری مسئول برقراری آسایش، رفاه و راحتی مردم است عنوان کرد: شهرداری بیش از ۳۰۰ خدمت را به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم کاری شهرداری بعضا قصورهایی از سوی کارکنان شکل می‌گیرد و از سوی دیگر با توجه به حجم انتظارات مردمی از این ارگان امکان به وجود آمدن برخی ازکاستی‌ها وجود دارد که کارکنان شهرداری همواره در تلاشند تا کمبود‌ها و قصور‌ها را به حداقل برسانند.

شهردار قم با اشاره به برخی از عقب ماندگی‌های شهر قم طی سالیان گذشته بیان کرد: رفع این عقب ماندگی‌ها از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز بود که مرتفع کردن آن علاوه بر بودجه کلان نیازمند مساعدت مسئولین کشوری و استانی است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcca0qe82bqo.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما