يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 24476

تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم تشکیل قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت را ارج نهادن پلیس به مطالبات مردمی در راستای مبارزه با سرقت اعلام کرد.
تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه مرکزی تشدید مبارزه با سرقت پاسخ پلیس به مطالبات مردمی است، اظهار کرد: مبارزه با سرقت از اولویت‌های پلیس در سال جاری بوده که این قرارگاه بنا به ضرورت مدتی است در استان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در راستای تامین امنیت و افزایش احساس رضایتمندی و آرامش جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، بیان کرد: پلیس با وجود ماموریت‌های متنوع، گسترده و انتظارات روز افزون مردم و مسئولان، خدمت به مردم را از ضروریات می‌داند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است، اظهار کرد: پلیس استان به صورت روزانه وقوع سرقت را مستمر رصد کرده و با تجمیع قرائن از زنجیری شدن سرقت‌های خرد رخ داده جلوگیری می‌کند.

صادقی هوشیاری و مشارکت بیشتر مردم با پلیس را در مبارزه موثر با سرقت مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: علت وقوع اکثر سرقت‌ها بی‌توجهی مالباختگان در نگهداری و عدم تجهیز وسایط نقلیه و اماکن به تجهیزات حفاظتی است.

وی با تاکید بر اینکه نقش قرارگاه مبارزه با سرقت در تمرکز توان‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل به خوبی مشخص است، تصریح کرد: تجربه موفق پلیس در مهار رشد وقوع سرقت و افزایش کشف کیفی و موثر بر بازدارندگی نقش بارز تشکیل این قرارگاه را در موفقیت بیشتر ماموریت های پلیس می‌تواند داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه گستردگی و تنوع جرم سرقت، پیچیدگی مجرمان، عدم مشارکت جدی سازمان‌های بیرونی موثر در جرم و بسیاری از عوامل دیگر در گسترش جرم سرقت را موثر دانست.

صادقی اعتیاد شدید اکثر سارقان به مواد مخدر را از دلایل عمده ارتکاب سرقت‌های خرد عنوان و تصریح کرد: اکثر سرقت‌های رخ داده در سطح استان ناشی از تامین هزینه استعمال معتادان به مواد مخدر بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با اشاره به اینکه پلیس بر محدوده ماموریتی خود اشرافیت کامل اطلاعاتی دارد، مشارکت بیشتر مردمی در مبارزه با سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه را خواستار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcce0qi.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما