جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 38336
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم هیأت تنیس استان قم خبر داد

اعزام 12 تنیسور قم به مسابقات آزاد ایران

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هیأت تنیس استان قم گفت: 12 تنیسور قم در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات رده‌های سنی مختلف تنیس آزاد ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
اعزام 12 تنیسور قم به مسابقات آزاد ایران
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: بعد از برگزاری رقابت‌های تنیس مناطق قهرمانی کشور که اتفاقا میزبانی آن را نیز بر عهده داشتیم، مهمترین اعزام تنیسورهای قم به مسابقات تنیس رده‌های سنی مختلف و آزاد قهرمانی کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس رده‌های سنی مختلف کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان با عنوان جشنواره بزرگ تنیس آپت برگزار می‌شود و 12 تنیسور مستعد از استان قم نیز در سه رده سنی زیر 14 سال، زیر 18 سال و بزرگسالان با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

سرمربی تیم هیأت تنیس استان قم بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس، این دوره از مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور به میزبانی هیأت تنیس تهران برگزار می‌شود و با توجه به شرایط اعلام شده از سوی فدراسیون برای حضور در این مسابقات، آخرین مهلت ثبت نام تا شانزدهم اردیبهشت ماه بود که ما 12 نفر را معرفی کردیم.

وی یاد آور شد: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری برای تمامی تنیسورهای شرکت کننده الزامی است و تمامی تنیس‌بازانی که قصد حضور در این مسابقات را دارند موفق به دریافت شماره اختصاصی مسابقات IRIPIN در سال 1395از سایت فدراسیون تنیس هستند.

خاتمی با اشاره به اسامی 12 تنیسور قمی اعزامی به مسابقات تنیس قهرمانی کشور در سه رده سنی، ابراز کرد: در رده سنی زیر 14 سال این دوره از مسابقات احسان حامدیان و معین طاهری سرشنا‌سترین چهره‌ها به شمار می‌روند، ضمن اینکه کارگر، موسوی، زندی‌فر، کرد، جعفری و اکبریان دیگر اعضای تیم قم در این رده سنی مسابقات رنکینگ تنیس پسران کشور محسوب می‌‌شوند.

وی به اعضای تیم رده سنی زیر 18 سال تنیس قم در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: سیدعلی سید صالحی، علی سیفی و علی آدابی نفرات تیم قم در این رده سنی محسوب می‌‌شوند و در رده سنی بزرگسالان نیز یک نماینده داریم که این تنیس‌باز مرتضی قنبری است.

سرمربی تیم هیأت تنیس استان قم تصریح کرد: اعزام تنیس‌بازان قم به رقابت‌های رنکینگ تنیس ایران در تلاش برای ارتقاء رتبه این تنیسورها و کسب عناوین برتر کشور صورت می‌گیرد و یقینا خبرهای خوبی از درخشش نفرات اعزامی تیم قم در این رقابت‌ها خواهیم شنید.

وی خاطرنشان کرد: اعزام تنیس‌بازان قم به این رقابت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که تنیس قم هفته شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کند زیرا از یک سو میزبان رقابت‌های تنیس مناطق کشور هستیم، یک نماینده تنیس قم یعنی محمدسینا یوسف‌زاده همراه با تیم ملی نونهالان زیر 14 سال به کمپ توسعه تنیس آسیا اعزام شده و 12 نفر نیز در راه اعزام به رقابت‌های کشوری هستند تا از اعتبار تنیس قم دفاع کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcce1q1.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما