دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 46896
منبع : خبرگزاری فارس
مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم خبر داد

9 مدال میادین بین‌المللی ارمغان آوای‌رزم برای کاراته قم

قم نيوز : قم نیوز: مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم از موفقیت کاراته‌کاهای این باشگاه در کسب تعداد 9 مدال رنگارنگ میادین بین‌المللی سال 1395 برای کاراته قم خبر داد.
9 مدال میادین بین‌المللی ارمغان آوای‌رزم برای کاراته قم
پیمان نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد باشگاه کاراته آوای‌رزم قم در سال 1395، اظهار کرد: کاراته به دلیل رونق بسیار خوبی که در استان دارد، قم را به عنوان یکی از استان‌های مطرح و موفق این رشته در سطح کشور مطرح کرده است.

وی ادامه داد: دوستان و همکاران من در عرصه مدیریت و مربیگری باشگاه‌های بسیار زیادی در سطح استان به پرورش استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی می‌پردازند و به همین دلیل است که همواره قم در کاراته ایران پرافتخار، موفق و قدرتمند است و در تیم‌های ملی نماینده دارد.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم در ادامه با اشاره به افتخارات سال قبل این باشگاه در میادین داخلی و بین‌المللی، عنوان کرد: کسب تعداد 9 مدال رنگارنگ از تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی نظر جام ایران زمین یکی از مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای باشگاه در سال 95 است.

وی افزود: رامین یوسفی در سال قبل با درخشش خود موفق به کسب مدال طلای پیکارهای جهانی شیتوریو شد و رضا دهقان با ایستادن بر سکوی نایب‌قهرمانی به مدال نقره مسابقات جهانی شیتوریو و همچنین نشان برنز مسابقات بین‌المللی جام ایران‌زمین شد تا دو مدال بین‌المللی سال 95 را به نام خود ثبت کند.

نظری عنوان کرد: از پیکارهای جهانی شیتوریو محمد صفری امین صفا و علیرضا حقیقت نیز مدال برنز گرفتند و پیام عبدالحسینی به نشان نقره جام بین‌المللی ایران زمین دست یافت، ضمن اینکه در همین رقابت‌ها مهدی عاصمی و امیرحسین جانقربان نیز مدال برنز گرفتند.

وی از حضور دو تن از کاراته‌کاهای آوای‌رزم در اردوی تیم ملی کاراته ایران خبر داد و یاد آور شد: امیرحسین حجازی‌راد و امیرحسین جانقربان به نمایندگی از این باشگاه به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند، ضمن اینکه در کنار این مدال‌آوران و ملی‌پوشان استعدادهای دیگری نیز در باشگاه حضور دارند که در سال 96 قطعا افتخارات بیشتری کسب خواهند کرد.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم در پایان به حضور چهره پر افتخار کاراته قم و این باشگاه در راس کادر فنی تیم ملی چین اشاره و اظهار کرد: مجید عبدالحسینی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته چین تا المپیک 2020 توکیو خواهد بود، ضمن اینکه نخستین مدال طلای چین در مسابقات شرق آسیا و حضور موفق در رقابت‌های 2016 جهانی اتریش نتیجه زحمات وی در ماه‌ها مربیگری در تیم ملی این کشور است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcce4q0.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما