دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 27266
شهردار قم در دیدار با حجت‌الاسلام رحیمیان مطرح کرد

تدوین طرح ارتباط مفهومی بلوار پیامبر اعظم(ص) با حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: طرح ارتباط مفهومی معماری بلوار پیامبر اعظم (ص)، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم قرار دارد و به زودی تدوین می‌شود.
تدوین طرح ارتباط مفهومی بلوار پیامبر اعظم(ص) با حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه مدتی پیش با ستاد ویژه اربعین در شهرداری قم راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: بنا داریم با هم‏فکری و همراهی تولیت مسجد مقدس جمکران زمینه حضور گسترده مردم در عزاداری بزرگ اربعین حسینی (ع) امسال فراهم کنیم.

شهردار قم افزود: لازم است از امروز تا برگزاری مراسم، ارتباط معاونت خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری به صورت هفتگی با مجموعه‌‏های مرتبط در مسجد مقدس جمکران برقرار باشد تا نسبت به رفع نقاط ضعف سال گذشته اقدام شود.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی برای برگزاری باشکوه مراسم تاکید کرد و گفت: دعوت عموم مردم از سراسر کشور جهت حضور گسترده در مراسم اربعین امسال از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

دلبری عنوان کرد: طرح ارتباط مفهومی معماری بلوار پیامبر اعظم (ص)، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم قرار دارد.

عباس ذاکریان نیز در این جلسه با تاکید بربرگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین تصریح کرد: در این راستا لازم است هماهنگی با مدیریت آستان حرم حضرت معصومه (س) نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر قم خلأ مدیریت واحد در برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف در قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان نهادی که تعامل سازنده‌ای با سایر دستگاه‌های اجرایی استان دارد می‌تواند مدیریت واحد مراسم را در قم به عهده بگیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcceiqi.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما