چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 16286
محمدی چهر در گفتگو با مهر:

توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آغاز توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم خبر داد.
توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی چهر، ابراز داشت: توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم از روز گذشته آغاز و با توجه به تقاضای هیئات تا پایان  ماه صفر ادامه خواهد داشت.
 
وی درباره قیمت و نوع برنج توزیعی گفت: برنج توزیعی از نوع برنج سفید آمریکایی و به قیمت هر کیلو دو هزار و 150 تومان است و همچنین برنج پر  محصول هندی نیز از نوع دیگری است که به قیمت هر کیلو هزار و 600 تومان بین هیئات توزیع می شود.
 
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ قند و شکر نیز بین هیئات به قیمت هر کیلو هزار و 900 تومان توزیع خواهد شد که احتمال کاهش قیمت وجود دارد.
 
وی از توزیع حبوبات نیز بین هیئات خبر داد و گفت: در توزیع اقلام اعلام شده محدویتی وجود ندارد و  هیئاتی که لیست آنان در بازرگانی وجود دارد و مورد تائید سازمان تبلیغات قرار گرفته اند می توانند برای دریافت اقلام درخواستی به سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مراجعه کنند.
 
محمدی چهر درباره توزیع روغن نیز گفت: دستورالعملی برای توزیع روغن بین هیئات تاکنون ارائه نشده است.
 
وی در ادامه اظهار داشت:‌با توجه به پیش بینی ها و میزان مصرفی که در سالهای گذشته انجام شده استان قم در ماه محرم و صفر تقریبا هزار تن برنج دولتی و 150 تن قند و شکر را از سازمان صنعت و معدن دریافت می کند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcceiqs.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما