دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46706
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم مطرح کرد

بهسازي و زيباسازي جايگاه‌هاي سوخت سازمان ميادين

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم از بهسازي و زيباسازي جايگاه‌هاي سوخت سازمان در آستانه سال جديد خبر داد.
بهسازي و زيباسازي جايگاه‌هاي سوخت سازمان ميادين
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری ضمن تشریح اقدامات سازمان میادین در طرح استقبال از نوروز، اظهار کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته، آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائرین شهر کریمه اهل بیت(ع) وجود دارد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص ۳۰ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مکان‌های مختلف شهر، خاطرنشان کرد: در این ایام جانمایی ۱۷ مکان برای عرضه ماهی گلی و تزئینات سفره هفت سین شده است.

مظفری با بیان اینکه سازمان میادین با همکاری مناطق هشتگانه و معاونت خدمات شهری، برای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان اقدام به جانمایی و استقرار غرف مذکور در سطح شهر کرده است.                                                                                                                          
وی مهم‌ترین هدف سازمان را جلب رضایت شهروندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آنان دانست و افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر و همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است، تصریح کرد: تأمین سوخت آسان خودروهای مسافران از مواردی است که در ایام تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اضافه کرد: زیباسازی محوطه جایگاه‌ها، آماده سازی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، روشنایی محوطه جایگاه‌ها و اورهال تجهیزات موجود از عمده‌ترین اقدامات سازمان در خصوص آماده سازی جایگاه‌های زیر پوشش است.

مظفری ادامه داد: فعالیت‌های سازمان به صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام می‌شود و در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته شده، بازرسان سازمان به طور مستمر از جایگاه‌ها بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح سوخت نظارت کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های همشهری و همچنین بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار ریحان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید فعالیت ویژه ای دارند و امیدواریم بتوانیم امسال نیز مانند سالیان گذشته ارائه دهنده خدمات مطلوبی به شهروندان، زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccemq0.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما