چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 39966
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام تبريك شهردار قم به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر و طليعه ماه شوال

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با صدور پيامي فرا رسيدن عيد سعيد فطرعيد توفيق طاعت بر اطاعت و عيد بشارت و سعادت را به مردم شريف قم تبريك گفت.
پيام تبريك شهردار قم به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر و طليعه ماه شوال
    به گزارش قم نيوز، متن پيام دكتر سقاييان‌نژاد به شرح زير است:

                                                                     بسمه تعالي

رمضان ماه رحمت ، مغفرت و ماه ضيافت الهي در ميعادگاه فطر به پايان رسيد و جان هاي بيقرار و فطرت هاي پاك مشتاقان نعمت ، اميدواران ثواب و توبه كاران واقعي را از زنگارها زدود و جلالي دوباره بخشيد.

ملت مسلمان پس از يك ماه روزه داري در ضيافت الهي و بهره‌مندي از فيوضات بي‌نهايت ماه مبارك رمضان به عيد سعيد فطر كه همانا عيد توبه و تهذيب نفس، عيد زيبايي‌هاي معنوي و عيد خداجويي و خداپرستي است مي‌رسند و فرا رسيدن اين روز مبارك تجلي يك ماه استقامت و وارستگي و قبولي طاعات و عبادات روزه‌داران است.

در عيد فطر روزه‌داران شكر يك ماه روزه‌داري و شست و شوي روح و روان خود در نهر پاك رمضان و استغفار از گناهان را به درگاه الهي به جا آورده و بازگشت به فطرت واقعي را جشن مي‌گيرند.

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مومنان از جمله زائران و مجاوران حرم كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران، فرا رسيدن ماه شوال و عيد سعيد فطر را تبريك و تهنيت عرض كرده و ضمن مسئلت كردن سعادت براي ايشان از درگاه ايزدمنان، براي همگان توفيق بهره‌مندي از دستاوردهاي معنوي ماه مبارك رمضان و حفظ اين توشه‌هاي ارزشمند و حركت مستدام در مسير تكامل ديني و معنوي را از خداوند متعال خواستارم.

                                                                                     دكتر سيد مرتضي سقاييان‌نژاد

                                                                                                    شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcceoq1.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما