چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 21956

برگزاری مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت دانشگاه جامع علمی کاربردی قم

قم نيوز : قم نیوز: با حضور معاون سیاسی امنتی استانداری قم ، معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی سازمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی ،شهردار پردیسان، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت دانشگاه جامع علمی کاربردی قم برگزار شد.
برگزاری مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت دانشگاه جامع علمی کاربردی قم
به گزارش قم نیوز، صبح امروز مراسم آغاز به کار پروژه ساخت ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی قم با حضور حجت الاسلام علی بنائی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، حاجیلو معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی سازمان مرکزی دانشگاه، مهندس سلیمانی شهردار پردیسان، مهرابی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم و جمعی دیگر از مدیران کل و روسای مراکز علمی کاربردی استان قم برگزار گردید.

حجت الاسلام بنائی دراین مراسم با سخنانی با اشاره به جایگاه و اهمیت خدمت به قم اظهار کرد: هر کلاس درس و پروژه علمی که در قم ساخته می شود خدمتی به ایران و جهان اسلام خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: قم باید شاخص علم باشد معیارهای علمی را مشخص کند و طبق روایات از شهر قم علم به همه عالم منشر داده خواهد شد و شهر قم پایلوت علمی کشور محسوب می گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد: انشاء الله در سال ۹۴ شاهد بهره برداری از پروژه ساختمان دانشگاه علمی کاربردی خواهیم بود و ما به این کار خیر افتخار می کنیم و از تمام کسانی که در این راه تلاش می کنند تشکر کرده و امید است که این افتتاح منشاء خیر گردد و انگیزه های فراوانی را در اعتلای اهداف آموزشی نظام به وجود بیاورد.

حاجیلو معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سخنانی ضمن تشکر از حمایت های استانداری و شهرداری قم از این پروژه اظهار داشتند: با توجه به مدت زمان سپری شده برای ساخت سایر واحدهای دانشگاهی علمی کاربردی در کشور انشاء الله رکورد ساخت ۱۶ ماهه دانشگاه در قم شکسته می شود در سال ۹۴ این پروژه به اتمام رسیده و افتتاح می شود.

وی خاطر نشان کرد: با مدیریت جهادی که از همه مدیران سراغ داریم و با همکاری و مشارکت استانداری محترم قم این پروژه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcceoqi.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما