شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 10976
مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم خبر داد:

تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با رهبر انقلاب در نوزده دی

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از دیدار كاركنان شهرداري قم در سالروز قيام خونين19دي به منظور تجديد ميثاق با آرمانهاي انقلاب با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
علی حاج رضا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، دی ماه 1391.
علی حاج رضا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، دی ماه 1391.
به گزارش قم نیوز، علي حاجي رضا با اعلام اين خبر اظهار داشت: یو‌م‌الله19دي نماد وفاداری مردم ولایتمدار قم به رهبر و مرجع دينی خود و مبارزه با ظلم و ستم شاهنشاهی بوده و كاركنان شهرداری قم نیز در اين روز و به قصد  گرامیداشت سالروز قيام خونين مردم قم عليه رژيم ستم شاهی  و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب به ديدار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) خواهند رفت. 

وي افزود: یوم الله ۱۹ دیماه سال ۱۳۵۶ نقطه عطفی برای نفی سلطه طاغوت و حاکمیت ارزش‌ها و معیارهای انسانی و اسلامی در عرصه حرکت‌های حق جوی امت اسلام به رهبری امام خمینی(ره) و روحانیت اصیل و متعهد به شمار می‌رود .

مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم با اشاره به اينكه نوزده دی ماه، آغاز درخشش دوباره نهضت اسلامی و در واقع بهار جنبش اسلامی ملت ایران و آغاز بصیرت ملت ایران است افزود: این روز، نقطه آغازین فروپاشی کاخ استبداد و درهم پیچیده شدن نظام شاهنشاهی است.

حاجي رضا نوزده دی ماه را که همزمان با دهمین روز از دهه بصیرت قرار گرفته است را روز اعلام حمایت از مرجعیت و پاسخی کوبنده به تمام یاوه گویانی که برای هجوم به اسلام و ارزش‌های اسلامی برشمرد و اذعان داشت: قیام نوزده دی، سرانجام مقابله با اسلام و ارزش‌های انسانی آن را به نمایش گذاشت. حرکت خود جوش و منبعث ایمان و اعتقاد مردم غیرتمند قم در ۱۹ دی ماه فرازهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی محسوب می شود که با تکیه بر بصیرت و ولایت توانست قدرت ایمان و اسلام را به نمایش بگذارد.

حاجي رضا ضمن گراميداشت يوم‌الله ۱۹ دي و تجديد پيمان با آرمان‌هاي رهبر كبير انقلاب و تجديد بيعت با مقام عظماي ولايت و گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر ۱۹ دي سال ۵۶ را مهم دانست و افزود: كاركنان شهرداري قم همگام با ساير مردم شريف شهر قم نسبت به برگزاري هرچه باشكوه‌تر مراسم ۱۹ دي اقدام نموده و در اين روز به ديدار رهبر كبير انقلاب خواهند رفت.

شایان ذکر است شهرداری قم در این روز علاوه بر حضور در کاروان تجدید میثاق با رهبر انقلاب اسلامی، نسبت به پشتیاني و تدارکات این کاروان نیز اقدام می‌نماید.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcceoqs.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما