جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 43006
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد

تقویت اتحاد در بخش‌های مختلف جامعه اسلامی/ مردم و مسؤولان هوشیار باشند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه باید در بخش‌های مختلف جامعه اسلامی شاهد اتحاد باشیم و ثمره این اتحاد اقتدار خواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب سرمایه گذاری‌های بسیاری داشته‌اند تا رابطه بین مردم و رهبری را متزلزل کنند.
تقویت اتحاد در بخش‌های مختلف جامعه اسلامی/ مردم و مسؤولان هوشیار باشند
به گزارش قم نیوز،  آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی عصر امروز در دیدار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در سخنانی اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم حفظ انسجام و وحدت در جامعه رمز پیروزی و رستگاری است.

وی با اشاره به اینکه باید در بخش‌های مختلف جامعه اسلامی شاهد اتحاد باشیم و ثمره این اتحاد اقتدار خواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب سرمایه گذاری‌های بسیاری داشته‌اند تا رابطه بین مردم و رهبری را متزلزل کنند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان باید هوشیاری لازم را داشته باشند و با حفظ وحدت نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت کشور در بخش‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی پرداخت و یادآور شد: اربعین حسینی کنگره عظیمی است که باید برای تبدیل شدن این حرکت به عنوان یک نهضت ضد ظلم تلاش کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccexq0.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما