قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید راه آهن تهران - قم در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود زیرا تکمیل این پروژه می تواند زمینه ساز رشد شکوفایی در منطقه و استان را رقم می‌زند.
راه‌آهن سریع‌السیر سراسری تهران - قم با سرعت بیشتری تکمیل شود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی قم با اشاره به اینکه باید راه آهن تهران، قم ، اصفهان در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود اظهار کرد: مدیران باید منابع مالی سال ۹۳ ادارات و سازمان‌ها را تا پایان بهار امسال ارائه دهند تا اگر مشکلی در این زمینه به وجود بیاید آن را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارخانه سوخت LNG نزدیک نیروگاه حرارتی قم با هزینه ۳۰۰ میلیون یورو تاسیس می شود افزود: باید از ظرفیت های به وجود آمده در مناطق مختلف کشور استفاده کرد زیرا دارای قوانین خوبی برای استفاده از ظرفیت های موجود هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه در ۸۰ روستای استان هنوز با تانکر عملیات آبرسانی انجام می شود خاطر نشان کرد: برای بهبود این وضعیت باید پروژه آبرسانی از سرشاخه‌های دز به سطح استان کامل انجام شود زیرا وضعیت آبرسانی در استان قم مناسب نیست.

این جلسه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور استاندار، اعضای شورای توسعه و برنامه‌ریزی شامل مدیران کل ادارات و سازمان‌ها و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccexqi.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما