سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 27086
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در قم:

وزارت ارشاد از رسانه‌های فرهنگی حمایت ویژه دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: محورهای اولویت‌دار وزارت ارشاد در حمایت از مطبوعات در حوزه‌های قرآن، احکام و شعائر اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، ترویج زبان فارسی و همبستگی ملی است.
وزارت ارشاد از رسانه‌های فرهنگی حمایت ویژه دارد
به گزارش قم نیوز، حسین انتظامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، اظهار کرد: فضای رسانه‌ای به جهت تنوع و مسئولیت در برابر نظام اسلامی و مردم صاحب تنوع دیدگاه‌ها است که باید از این تنوع استقبال کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افزود: تفاوت نظام اسلامی و غربی در این است که نظام اسلامی خود را نسبت به عاقبت مردم مسئول می‌داند.

وی با اشاره به تبلیغاتی که در زمینه نظارت بر مطبوعات وجود دارد، تصریح کرد: اگرچه این گونه تبلیغ می‌شود که فضای رسانه‌ای‌‌ رها شده و در این فضا نظارت نمی‌شود اما اینگونه نبوده و هیئتی کار نظارت بر مطبوعات را عهده دار است.

انتظامی با بیان اینکه دو تن از علمای حوزه علمیه قم در هیئت نظارت بر مطبوعات حضور دارند، عنوان کرد: وزیر ارشاد نیز در جلسات هیئت نظارت بر مطبوعات شرکت می‌کند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تاکید کرد: رسانه‌ها نباید از حدود ۱۲ گانه قانون مطبوعات خارج شوند اما در سایر موارد طبق اصل ۱۲۴ قانون اساسی آزاد هستنند.

وی با اشاره به فاکتورهای حمایتی وزارت از مطبوعات و رسانه‌ها خاطرنشان کرد: اینگونه رسانه‌ها مجوزشان به سرعت صادر و سه برابر دیگران از آن‌ها حمایت می‌شوند.

انتظامی گفت: محورهای اولویت دار وزارت ارشاد در حوزه‌های قرآن، احکام و شعائر اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، ترویج زبان فارسی، همبستگی ملی و اقسامی که سواد علمی جامعه است.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: جلسات هیئت نظارت بر مطبوعات در طول سال با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود و در طول یک سال اخیر بیشترین جلسات برگزار شده است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdccexqi.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما