شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 50026
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تمدید مسابقه طراحی پوستر «وظایف جوان انقلابی از نگاه مقام معظم رهبری»

قم نيوز : قم نيوز: معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) از تمدید نخستین مسابقه طراحی پوستر با موضوع «وظایف جوان انقلابی از نگاه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)» خبر داد.
تمدید مسابقه طراحی پوستر «وظایف جوان انقلابی از نگاه مقام معظم رهبری»
تمدید مسابقه طراحی پوستر «وظایف جوان انقلابی از نگاه مقام معظم رهبری»
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمدرضا برادران، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان این مطلب گفت: مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه طراحی پوستر با موضوع «وظایف جوان انقلابی از نگاه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)» تا پایان شهریورماه تمدید شد.

وی اظهار داشت: این مسابقه که به همت اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود، می‌تواند علاوه بر غنی‌سازی مهارت‌های تبلیغی طلاب و آشنایی آنان با ابزارهای تصویری و روزآمد جهت تبلیغ موثر، اثرات مثبتی در راستای مأنوس شدن و هم افق شدن با نظرات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) درباره جوانان داشته باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با تصریح بر اینکه طرح‌های گرافیکی نقش بسزایی در تفهیم مطالب و تعمیق بیانات و نصایح رهبری در ذهن جوان خواهد داشت، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، «توانمندسازی طلاب در زمینه طراحی و گرافیک جهت ارتقاء سطح مهارت‌های تبلیغی آنان»، «شناسایی طلاب مستعد در امور هنری و فرهنگی و ایجاد زمینه مناسب جهت رشد و ارتقاء مهارت‌های فردی آنان» و «استفاده از آثار هنری طلاب در نمایشگاه‌های فرهنگی» است.

حجت الاسلام  برادران با اشاره به محورهای این مسابقه، گفت: تقوا»، «بلند کردن پرچم عدالت‌خواهی»، «تقویت بنیه دینی و انقلابی با معنویات»، «تحصیل علم»، «انس با قرآن کریم»، «ورزش»، «صبوری در تحقق اهداف انقلاب»، «اثر گذاری بر محیط با تقویت ارتباط با خدا»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «تحلیل نظام سلطه»، «حفظ هویت ملی» و «غنیمت شمردن فرصت جوانی» از محورهای این مسابقه است.

وی بیان داشت: در این مسابقه، شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را در ابعاد A۳ و در قالب jpg و یا tiff و با dpi ۳۰۰ طراحی و به آدرس اینترنتی mfarhangi.edu@jz.ac.ir ارسال کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: آثار ارسال شده به این مسابقه، در نمایشگاه «جوان انقلابی» به نمایش گذاشته می‌شود؛ همچنین پس از ارزیابی آثار توسط داوران مسابقه، نفرات اول تا سوم این مسابقه تجلیل می‌شوند.

 انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdccexqp.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما