شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 22432

انجمن سینمای جوان قم از کمبود تجهیزات حرفه‌ای رنج می‌برد

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی ارشاد قم با اشاره به ضعف‌های انجمن سینمای جوان قم در دوسال گذشته، گفت: این انجمن با ضعف روبه‌رو شده که این ضعف ناشی از نبود تجهیزات حرفه‌ای بود که امیدواریم این انجمن با حمایت‌های مطلوب راه تعالی را پیش بگیرد.
انجمن سینمای جوان قم از کمبود تجهیزات حرفه‌ای رنج می‌برد
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی در مراسم اختتامیه شانزدهمین هفته فیلم و عکس قم که با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد با اشاره به هنرمندان قمی، اظهار کرد: فیلم‌سازان و هنرمندان قمی، هم نفس با یکدیگر رکاب زدند و امروز در شانزدهمین هفته فیلم و عکس از هنرمندانی که در راستای اقامه هنر و پاسداری از آن گام‌های ارزشمندی برداشتند نیز تکریم شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با اشاره به سبک کار هنرمندان قمی، افزود: در این دوره مجموعه فاخری از هنرمندان و فیلم‌سازان استان قم به تصویر کشیده شد و یکی از مهم‌ترین ویژگی این مراسم گردهمایی هنرمندان است.

وی با بیان انتظارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن سینمای جوان قم، تصریح کرد: انجمن سینمای جوان باید با خلاقیت و پویایی هنرمندان جوان حرکتی جهادی داشته باشد، البته لازم است که رضا ابوذر رئیس جدید این انجمن در تحقق این مهم کوشا باشد.

حجتی با اشاره به اهمیت توجه به هنرمندان، عنوان کرد: هنرمندان باید دیده و شنیده شوند باید آن‌ها را تکریم کرد، البته علی بیطرفان از زمره هنرمندان موفقی است که سال‌ها چراغ انجمن سینما با همت بلند او روشن ماند که امروز نیز فرصتی پیش آمده است تا کاری فرهنگی و هنری را همراهی کنیم.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اطلاع مسئولان کشوری از فعالیت‌های هنرمندان قمی، گفت: مسئولان انجمن سینمای جوانان ایران از افتخارات و ظرفیتی که در این انجمن هست خبر دارند و امیدواریم با توجه به اینکه از نظر تجهیزات تخصصی دارای استاندارد ضعف‌های جدی وجود دارد مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری انجمن سینمای جوان ظرفیت نهفته قم در مسائل هنری را تجلی بخشیم، زیرا نباید قم را یک جغرافیای محدود بدانیم زیرا که قم یک اندیشه است و باید آنچه که مردم در اندیشه دارند با هنر سینما به نمایش گذاشته شود.

حجتی با اشاره به ضعف‌های انجمن سینمای جوان قم در دوسال گذشته، خاطرنشان کرد: این انجمن با ضعف روبه‌رو شده که این ضعف ناشی از نبود تجهیزات حرفه‌ای بود که امیدواریم این انجمن با حمایت‌های مطلوب راه تعالی را پیش بگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcci0qi.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما