چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 52402
منبع : خبرگزاری فارس
به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم

نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر و ادبیات برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری نشست تخصصی شعر و ادبیات با حضور اساتید محمدعلی مجاهدی، مجید شرافت، مریم سعادت و دیگر اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد.
نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر و ادبیات برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری در قم، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان اقشار مختلف مردم اظهار کرد: نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر و ادبیات با همکاری موسسه فرهنگی شهر ادب معاصر همزمان با 30 مردادماه ساعت 17:30 در تالار غدیر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

وی هدف برگزاری این نشست را اعتلای ادبیات اسلامی ایرانی، آشنایی با شعرا و سبک‌های شعری و همچنین اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در حوزه نثر و ادبیات پارسی در میان آحاد مردم دانست و افزود: فعالیت شخصیت‌های تاثیرگذار همانند نویسندگان، هنرمندان و فرهیختگان هنر و ادبیات به عنوان الگویی شایسته در جامعه کمک شایانی به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کند به همین علت باید نسبت به توسعه فعالیت این افراد نگاه متفاوتی داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم نشست‌های کتاب‌خوان را دورهمی اهالی فرهنگ و دانش خواند و گفت: در این نشست‌ها کتاب‌های مطلوب و کاربردی معرفی و اطلاعات کتاب‌ها با دیگر مخاطبین به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این نشست‌های فرهنگی با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی به صورت تخصصی، ویژه و عمومی در سطح استان با هدف اشاعه مطالعه مفید در میان گروه‌های مختلف سنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcci0qp.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما