قم نيوز : قم نیوز: یکی از علمای برجسته شیعه عربستان گفت: زائران حرم حضرت معصومه(س) ظرفیت بسیار مناسبی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دیگر کشورهای جهان صادر کرد.
حرم حضرت معصومه(س) ظرفیتی برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به جهان
به گزارش قم نیوز، حجت‏‌‏الاسلام والمسلمین ابراهیم‌الرضی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که ظهر امروز در آستان حرم حضرت معصومه(س) به منظور بررسی مشکلات زائران عربستانی انجام شد، با اشاره به دستاورد‌های گسترده انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید شرایطی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ایجاد شود تا دستاوردها و ارزش‌های انقلاب به زائران معرفی شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های بسیاری دارد که باید حفظ شوند و در راستای حراست از آن‌ها باید از تمام توان خود استفاده کنیم.

این عالم برجسته شیعه عربستانی تصریح کرد: زائران حرم حضرت معصومه(س) در قم ظرفیت بسیار مناسبی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دیگر کشورهای جهان صادر کرد.

وی با اشاره به تورهای حرم‌گردی که برای زائران غیر ایرانی توسط آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، گفت: مربیان و افراد متخصص باید در این تورها به کار گرفته شوند که نسبت به تاریخ انقلاب اسلامی آگاهی کاملی داشته و بتوانند با راهکارهای مختلف ارزش‌های آن را به صورت غیر مستقیم به زائران انتقال دهند.

الرضی فعالیت‌های فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) را مطلوب دانست و ادامه داد: اگر ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهان گسترش یابد به ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک خواهیم شد زیرا این ارزش‌ها با راه و رسم امام زمان(عج) هرگز در تناقض نیست و سبب ترویج آن نیز خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcci1qi.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما