دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 51322
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مسجد جمکران ‌آماده اجرای طرح های مختلف فرهنگی در دهه کرامت

قم نيوز : قم نیوزک مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران به تشریح فعالیت های این مسجد در ایام دهه کرامت خبرداد.
مسجد جمکران ‌آماده اجرای طرح های مختلف فرهنگی در دهه کرامت
مسجد جمکران ‌آماده اجرای طرح های مختلف فرهنگی در دهه کرامت
به گزارش قم نیوز، قاسم صبری، بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت با آیت‎الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه گفت: دهه مهدویت و دهه کرامت دو دهه عظیم فرهنگی هستند که باید از این ظرفیت عظیم بهره برد.

وی افزود: برگزاری حلقه‎های معرفت پیرامون سیره حضرت معصومه(س)، برنامه مهدویت از دیدگاه امام رضا(ع)، برگزاری مسابقات در این حوزه و اینفوگرافی در زمینه مهدویت از دیدگاه امام رضا (ع)در فضای مجازی از دیگر فعالیت‎های مسجد مقدس جمکران است.

صبری اظهارکرد: از دیگر فعالیت‎های مسجد دراین دهه می‎توان به برگزاری جنگ قرآنی و نمایشگاه و موزه قرآنی و همچنین تجلیل از اسوه امر به معروف و نهی از منکر، مرحوم آیت الله شیخ محمد بافقی اشاره کرد.

مسئول آفرینش‎های هنری مسجد مقدس جمکران اظهارکرد: شبکه سازی فعالان خواهر بسیجی که به مناسبت دهه کرامت در روستای جمکران برگزار می‎شود از دیگر فعالیت‎های مسجد مقدس جمکران در این عرصه است.

وی گفت: استقبال ویژه از کاروان زیرسایه خورشید، اجرای نمایش طنز و نمایش زیارت و پذیرایی و شعرخوانی ویژه کودکان دختر در مجموعه گل نرگس از جمله فعالیت‎های مسجد در این عرصه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci1qp.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما