يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 14332
اواسط تیر ماه:

رکابزنان قمی به مسابقات تریال قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رکابزنان قمی در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات تریال قهرمانی کشور روزهای میانی تیر ماه با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
ئت دوچرخه‌سواری استان قم
ئت دوچرخه‌سواری استان قم
 به گزارش قم نیوز، تریال یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون دوچرخه سواری است که علاوه بر رشته‌های کوهستان و کورسی در سطح لیگ و قهرمانی کشور برگزار می‌شود و چهره‌های مستعدی در استان‌های مختلف کشور دارد.
 
این رشته در قم کمتر مورد توجه قرار گرفته اما قرار است پیکارهای قهرمانی کشور تریال در روزهای میانی تیر ماه به انجام برسد و یکی از استان‌‌هایی که احتمال حضور در این رقابت‌ها را دارد، هیئت دوچرخه‌سواری استان قم است.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان، زمان برگزاری مسابقات تریال قهرمانی کشور تغییر یافت و بدین ترتیب زمان برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی کشور که قرار بود اواخر خرداد ماه برگزار شود به اواسط تیرماه تغییر یافت.
 
طبق برنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری، در شرایطی که قرار بود پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور مردان در رده سنی بزرگسالان و در رشته تریال در روزهای 30 و 31 خرداد به میزبانی اصفهان پیگیری شود، برگزاری این مسابقات بنا به پاره‌ای از مشکلات به زمان دیگری موکول شد.
 
طبق اعلام هیئت دوچرخه‎سواری اصفهان قرار است این مسابقات در روزهای سیزدهم تا پانزدهم تیرماه در این استان برگزار شود و رکابزنان قمی در صورت حضور در این دوره از پیکارها در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم رقابت نزدیک و تنگاتنگی با حریفان خواهند داشت.
 
این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که از روز دوشنبه همین هفته سه نماینده از هیئت دوچرخه سواری استان قم قرار است در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشوربا حریفان خود در مازندران به رقابت بپردازند.
 
این رکابزنان سعید جانقربان، سعید فریدنیا و محمد عبداللهی هستند و به مربیگری جعفر مدرسی در این دوره از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جوانان کشور در مدت دو روز با دیگر رقبای خود برای کسب عناوین برتر رقابت خواهند کرد.
 
تقابل دوچرخه سواران شرکت کننده در حالی از روز بیست و هفتم خرداد ماه در شهرستان رامسر آغاز می‌شود که مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کورسی و در مواد جاده و سرعت تا بیست و نهم خرداد ماه ادامه پیدا می‌کند.
 
مدعیان حاضر در این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در مواد دور حذفی، تایم تریل انفرادی، استقامت، سه هزار متر انفرادی و یک کیلومتر تعقیبی به میزبانی شهرستان رامسر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcci1qs.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما