يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 48812
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ووشو استان قم خبر داد

آموزش ووشوكاران قم زير نظر مربي چيني تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ووشو استان قم از آموزش دختران مستعد و بانوان ووشوكار قم زير نظر مربي چيني بخش تالو تيم ملي ووشو كشورمان خبر داد.
آموزش ووشوكاران قم زير نظر مربي چيني تيم ملي
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی، اظهار کرد: خانم لیو شو یان مربی چینی تیم ملی بخش تالو ووشو با حضور در قم تمرینات دختران ووشوکار قم را به دقت زیر نظر گرفت و هدف ما از حضور وی در قم همراه با هانیه رجبی تالوکار ملی پوش کشورمان، آموزش ووشوکاران پرتوان قم بود.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی کمیته مسابقات این هیأت‌ برای برگزاری رقابت‌های استانی سال 1396 خبر داد و اضافه کرد: نخستین رقابتی که برای سال جاری در نظر داریم، مسابقات انتخابی تیم ووشو قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور در تیر ماه سال جاری است.

رئیس هیأت‌ ووشو استان قم به موفقیت این هیأت‌ در کسب یکی از رتبه‌های برتر سال 1395 از نگاه اداره کل ورزش و جوانان این استان اشاره و بیان کرد: هیات‌های ورزشی بر اساس عملکرد سال قبل خود توسط این اداره کل ارزیابی شدند و خوشبختانه هیأت‌ ووشو در شاخص فعالیت‌های آموزشی مورد تجلیل قرار گرفت.

وی در ادامه از تلاش برای میزبانی رقابت‌های کشوری خبر داد و افزود: هیأت‌ ووشو قم در سال‌های اخیر به صورت متوالی میزبانی رقابت‌های کشوری را انجام داده و از قضا مسابقات مهمی نظیر انتخابی تیم‌های ملی به قم واگذار شده و با کیفیت قابل قبولی نیز که مورد رضایت فدراسیون بوده به انجام رسیده است.

اردستانی بیان کرد: در سال 1394 میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان بودیم و در سال 1395 نیز مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی  در رده سنی نوجوانان بخش دختران به مبانی خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه سانداکاران قم در این رقابت‌ها به توفیقی دست پیدا نکردند اما این مسابقات برای آنها یک فرصت بسیار خوب برای کسب تجربه بود، ولی در بخش تالو خوشبختانه تیم ووشو قم به دو مدال نقره و برنز دست یافت که فاطمه سیرجانی در تالوی نوجوانان این مدال‌ها را به ارمغان آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcci4q0.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما