دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46652
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم مطرح کرد

ضرورت توجه اصناف استان قم به کسب‌وکارهای اینترنتی

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: باید اصناف استان برای ماندگاری در بازار، به روز شوند و به کسب‌وکارهای اینترنتی اهتمام داشته باشند.
ضرورت توجه اصناف استان قم به کسب‌وکارهای اینترنتی
به گزارش قم نیوز، سید ابراهیم صحفی با اشاره به تولید اپلیکیشن صنف شهر قم اظهار کرد: در این اپلیکیشن صنوف استان با آدرس و شماره تلفن بر روی نقشه در اختیار مردم شهر قم قرار می‌گیرد تا مردم این شهر به راحتی واحدهای صنفی را پیدا کنند، اپلیکیشن صنف شهر قم حاصل چند ماه کار است و تا چند روز دیگر در بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: اپلیکیشن صنف شهر قم با هدف بهبود فضای کسب و کار در استان قم تولید شده است، اکنون شاهد هستیم که سایت‌های فروش اینترنتی سهم عمده ای از بازار فروش اصناف کشور را به خود اختصاص داده اند و خریداران به جای خرید از بازار به سراغ خرید از سایت‌های اینترنتی می‌روند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم با اشاره به روز بودن اصناف استان اظهار کرد: باید اصناف استان قم برای ماندگاری در بازار، به روز شوند و به کسب‌وکارهای اینترنتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

صحفی در پایان با اشاره به تولید سررسید اندرویدی سال 96 اتاق اصناف استان قم خاطرنشان کرد: این سررسید شامل احکام و قوانین نظام صنفی، قوانین مالیاتی، قانون کار، فقه کسب و کار به انضمام معرفی برخی از اتحادیه‌های صنفی و نهادهای وابسته به اتاق اصناف است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccieq0.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما