سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 36662
هفته ششم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

صدر جدول در اختیار صبا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر پارس خلیج‌خودرو ورامین در یکی از مهمترین بازی‌های هفته ششم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به تساوی رسید.
صدر جدول در اختیار صبا
به گزارش قم نیوز، صبای قم در هفته ششم از نیم‌فصل نخست دیدارهای مرحله گروهی مصاف تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان عصر امروز میزبان تیم پارس خلیج‌خودرو ورامین بود و با تساوی از زمین مسابقه خارج شد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم با تساوی در هفته ششم مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور به دیگر رقبای هم‌گروه خود اجازه داد تا فاصله امتیازات‌شان را با نماینده قم در بالای جدول رده‌بندی گروه چهارم این رقابت‌ها کاهش بدهند.

البته صبای قم در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی این گروه حضور دارد و با این تساوی همچنان یکی از گزینه‌های اصلی برای راهیابی به مرحله نهایی این رقابت‌ها محسوب می‌شود اما در دو هفته اخیر با یک باخت و یک تساوی، امتیازات ارزشمندی را از دست داده است.

صبای برای سومین فصل متوالی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور حضور یافته است و با هدایت یکی از مربیان جوان فوتبال استان قم یعنی محسن صفری برای صعود به لیگ برتر جوانان کشور تلاش می‌کند.

فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی به هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست خود نزدیک می‌شود که تیم فوتبال جوانان صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه چهارم مقدماتی این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شود و امیدوار است که با کسب نتایج خوب جواز صعود به مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان کشور را به دست بیاورد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در سیزدهمین روز بهمن ماه طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان، در دیداری خانگی امروز به مصاف تیم فوتبال پارس خلیج‌خودرو ورامین رفت و در حالی که می‌توانست ضمن ارائه فوتبالی حساب شده و منطقی به برتری برسد در نهایت با تساوی یک بر یک از میدان خارج شد.

در این بازی صبایی‌ها یکی از بازی‌های سخت خود در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را سپری کردند و در حالی که با توجه به باخت در دیدار هفته گذشته برابر دانش فریدون‌کنار روحیه خوبی نداشتند از این بازی سخت خانگی یک امتیاز گرفتند.

این تساوی برای تیم فوتبال جوانان صبای قم در مصاف خانگی با تیم پارس خلیج‌خودرو ورامین در حالی به دست آمد که رضا شکری در دقیقه ۳۵ نیمه نخست زننده گل برتری صبای قم بود و این نیمه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ گل تساوی حریف به ثمر رسید.

فوتبالیست‌های جوان و آینده دار صبای قم که در ۶ هفته سپری شدن از مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تنها در هفته پنجم به دلیل برخورد با قرعه استراحت به میدان نرفته‌اند هم اکنون از پنج بازی ۱۰ امتیاز دارند و همچنان صدرنشین گروه چهارم هستند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccieq1.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما