چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 20632

اجرای 2 مانور آمادگی نیروهای امدادی برای نوروز

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل مدیریت بحران استان قم از اجرای 2 مانور توسط مدیریت بحران خبر داد و گفت: هم‌اکنون این مانورها برای آمادگی نیروها در ایام نوروز 93 در منطقه سلفچگان و بیمارستان نکویی در حال اجراست.
اجرای 2 مانور آمادگی نیروهای امدادی برای نوروز
به گزارش قم نيوز، محسن اروجی با اشاره به اجرای ۲ مانور در آستانه فرارسیدن نوروز اظهار کرد: مانور اطفای حریق جنگل‌ها در بخش سلفچگان برای آموزش بهیاران در زمینه اطفای حریق مراتع و باغات و مانور مواجهه با سوختگی برای آموزش نیروها در بخش سوختگی بیمارستان نکویی به اجرا در آمده است.

وی هدف از برگزاری این ۲ مانور را آموزش و تمرین، استفاده از توان و هماهنگی بین نیروها اعلام کرد و گفت: سه جلسه هماهنگی بین نیروهای درمان و امدادی در سطح استان برای نوروز ۹۳ برگزار شده و کمیته‌ای نیز در این زمینه تشکیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم اظهار کرد: نیروهای درمانی امدادی متشکل از نیروهای هلال احمر، اورژ‍انس و امداد در ایام نوروز در مکان‌هایی که مشخص شده است، مستقر خواهند شد.

وی افزود: از جمله مکان‌های استقرار نیروهای امدادگر اتوبان قم تهران، جاده قدیم قم تهران، جاده‌های جعفریه، کهک، اراک، نیزار و کاشان است.

اروجی در پایان زمان استقرار گروه‌های امدادی در جاده‌ها را از تاریخ ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۶ فروردین‌ماه سال ۹۳ اعلام کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccieqi.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما