قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتاق بازرگانی استان قم با اشاره به علاقه‌مندی چینی‌های برای سرمایه گذاری در بخش صنعت گفت: منطقه اقتصادی سلفچگان امکان خوبی برای سرمایه گذاری تجار چینی است و آنها می‌توانند بدون اخذ گمرک کالای خود را وارد کنند.
منطقه اقتصادی سلفچگان امکان خوبی برای سرمایه گذاری تجار چینی است
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل خاکی در نشست همکاری‌های اقتصادی استان قم و گنسو چین که ظهر یکشنبه با حضور مقامات دو کشور در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد‏، اظهار داشت: منطقه اقتصادی سلفچگان امکان خوبی برای سرمایه گذاری تجار چینی است و آن‌ها می‌توانند بدون اخذ گمرک کالای خود را وارد کنند.

وی بیان داشت: در بخش صنعت سرمایه گذاران چینی علاقه‌مند به سرمایه گذاری در شرکت شهرک‌های صنعتی هستند که پیش نیاز آن تکنولوژی جدید در بخش صنعت و استفاده از متخصصان است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم با اشاره به فعالیت دفتر تجاری ایران در چین افزود: سرمایه گذری و همکاری در خطوط مترو و راه آهن، ‏ تکمیل پروژه فرودگاهی و سرمایه گذاری در خطوط کمربندی قم مواردی است که سرمایه گذاران چینی خواستار انعقاد تفاهم نامه در آن هستند.

وی افزود: همکاری در بانک‌های چین‏، معرفی فرهنگ غنی کشورمان، ‌سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و بیابان زدایی و نمک زدایی با ایجاد مراکز تحقیق و متخصصان قمی از مواردی است که استان قم می‌تواند در آن سرمایه گذاری داشته باشد.

خاکی با اشاره به حضور ۳۰ میلیون مسافر در قم افزود: استان قم شرایط ویژه و استثنایی دارد و شاهد زائران بسیار زیادی در طول سال است به طوری که ۹۰ درصد هتل‌های آن پر و تکمیل است که نیاز به مشارکت و همکاری سرمایه گذاران در پروژه‌های قم است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم افزود: امید است در پیشبرد همکار‌های ایران و چین گام‌های بلندی برداشته شود و تفاهم نامه‌هایی در چهار بخش و برگزای نمایشکاه دستاورد‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcciiqi.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما