قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تقاضای سفر در مهرماه گفت: از ابتدای این ماه ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت بیشتری در شهر و شهرک پردیسان ارائه خدمت خواهد کرد.
افزایش حجم ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه پردیسان از ابتدای مهرماه
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی در خصوص مشکلات پیش‌روی تاکسیرانی قم برای پوشش تمام مناطق شهر و شهرک پردیسان اظهار کرد: پراکندگی مسافر در شهر و شهرک پردیسان مشکل بزرگی است و نمی‌توان برای همه نقاط پردیسان چه از نظر اتوبوس و چه از نظر تاکسی برنامه‌ریزی کرد؛ همه روزه به تعداد ساکنین این منطقه در گوشه و کنار آن افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: همشهریان باید توجه داشته باشند که فعال کردن تاکسی در خطوط باید توجیه اقتصادی داشته باشد و این مهم به دلیل این است که رانندگی شغل تاکسیران بوده و با توجه به حجم بالای مخارج نمی‌توان از رانندگان تاکسی درخواست کرد که در این منطقه خالی بگردند تا مسافری پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از بیستم ماه مبارک رمضان تاکنون مدل‌های مختلفی را از داخل پایانه تا مسیرهای قدیمی و جدید شهر و شهرک پردیسان ارزیابی کردیم که طی آن تا پایان شهریور‌ماه ممکن است خطوط را به پنج خط افزایش داده و مسیرهای بیشتری را پوشش دهیم.

عزتی با تاکید بر اینکه پوشش‌دهی مسیرهای جدید به درخواست متقاضیان بستگی دارد، اضافه کرد: این موضوع از دید کارشناسان حمل و نقل پوشیده نیست که باید منافع مسافر و راننده تاکسی در نظر گرفته شود و بر این اساس هر چه تقاضای سفر در این منطقه بیشتر شود مطمئناً سرویس‌دهی ما نیز با تعداد تاکسی بیشتری انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تقاضای سفر از مهرماه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای مهرماه سیستم اتوبوسرانی و تاکسیرانی با ظرفیت بیشتری در این منطقه به ارائه خدمت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccimqi.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما