پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 21992

تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت مناسبت های مربوط به حضرت امام(ره)

قم نيوز : قم نیوز: رییس نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در قم خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت مناسبت های مربوط به حضرت امام(ره) در قم شد.
تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت مناسبت های مربوط به حضرت امام(ره)
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ˈسید حبیب الله موسویˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: پیشنهاد تشکیل این دبیرخانه را به استانداری قم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داده ایم.

وی ادامه داد: دهم اسفند سالروز ورود حضرت امام(ره) به قم در سال ۵۷ پس از ۱۵ سال تبعید، ۱۳ آبان ۴۳ سالروز تبعید حضرت امام(ره)، ۱۵ خرداد ۴۲ سالروز قیام ملت به رهبری امام خمینی(ره) و ۲۰ جمادی الثانی سالروز تولد حضرت امام(ره) از جمله مناسبت ها است.

موسوی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت مناسبت های مربوط به امام(ره) زمینه ساز آشنایی بیشتر نسل جوان با افکار و اهداف حضرت امام(ره) است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند تا طرح عبور از امام(ره) و به حاشیه راندن افکار ایشان را دنبال کنند افزود: در دنیایی که افکار انحرافی از جمله عرفان های دروغین ترویج می شود به افکار حضرت امام(ره) نیاز داریم.

وی گفت: از افکار حضرت امام(ره) به اسلام ناب می رسیم و مراکز علمی و فرهنگی باید با استفاده از افکار حضرت امام(ره) راه را به نسل جوان نشان دهند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام ناطق نوری رییس بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب، افزود: این مراسم باشکوه با حضور علما، فضلا، اساتید حوزه و دانشگاه و اقشار مختلف مردم، روز یکشنبه هفته آینده از ساعت ۲۰:۳۰ در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccioqi.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما